Gå til innhold

Symptomer for oss uke 20-jentene :)

Anbefalte innlegg

Ja jenter, vi har vel litt av hvert av symptomer, innbilte eller ikke, alle og enhver av oss =) Tenkte vi kunne skrive de opp her, og se om vi har noen like.

Da begynner jeg =)

Jeg er pepsi maxoman og det er egentlig kun det og vann jeg drikker. Men, plutselig smaker det litt annerledes enn det pleier.

Og så (litt flaut) er jeg veldig våt nedentil hele tiden... Vet ikke om det er et symptom jeg.

Hva med dere?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5025755-symptomer-for-oss-uke-20-jentene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mensenmurringer her også. Både i magen og ryggen... Også noen aldeles forferdelige stikninger på begge sider langt nede...

Meeeeen, om det er innbilning er en helt annen sak, begynner å bli vant til det nå...hehe ;o)

Jeg føler også at jeg er ekstra våt nedentil. Mensmurringen har jeg også, ikke så mye, men kjenner det av og til. Så kjenner jeg noen stikninger også! Hehe, merker at jeg kjenner noe hvis jeg kjenner ekstra godt etter også! Håper at dette ikke bare er innbilning, men "ekte", for alle oss uke 20 jentene :)

Som dere skriver... "jakten" på symptomer er enda engang igang. For min egen del vet jeg at det bare er dumt av meg å jakte, men klarer ikke la være. Ca en uke før IKM får jeg alltid mensmurring og brystkløe. Samt litt ømme bryster og noe vanvitting PMS!! Dette pleier å forsvinne noen dager før IKM, og da vet jeg hva som er i vente. Den dagen disse symptomene ikke forsvinner regner jeg med at jeg er gravid. Det har så langt ikke skjedd. Barn i januar hadde vært fantastisk....

Lykke til dere andre, måtte det bli babyboom i januar...

Er ekstra våt nedentil, fikk menssmerter dag 6 etter el, som var onsdag... har de enda men ikke like skarpe, nå er de der som murringer, og innimellom river de i litt. Har også en kløende ilende følelse i underlivet (nederste del av magen), er humørsyk, stikker litt i brystvortene, litt ømme bryst, sulten, bittelitt kvalm, blir lett sliten. Trøtt. Er også urolig om natten, får ikke sove, og når jeg sover har jeg sterke underlige drømmer. Hjelper ikke at jeg må stå opp og tisse hele tiden da.

Lykke til da jenter!!! Når skal dere teste?

Annonse

Har ikm 17 Mai og vil vite det den dagen, så 16 Mai skal jeg kjøpe meg dobbel CB. Kan ikke kjøpe før for da ligger de på badet og roper på meg og da klarer jeg ikke å holde meg. Denne gangen skal jeg være flink og ikke bruke en formue på testing. begynner å bli lei av de negative... :-)

Nå er mensensmertene litt kraftigere, humørsyk som f*, vondt under fotsålene så vondt å gå i sokker (et symptom som jeg hadde ved første graviditet, men ikke de månedene jeg innbilte meg symptomer...godt tegn?). Trøtt, sulten, MÅ ha popcorn og tomater hehe....

Samme innlegg som på skravletråden for oss uke 20 jenter :)

Jeg har blødd litt i dag jeg, ikke mye, bare brukt et truseinnlegg! Merket det i morges i 10 tiden. Positiv el-test onsdag 3 mai. Ikm 17 mai eller kanskje 18 mai... Får se det litt ann, hvis det er mensen som kommer så har i alle fall lutealfasen(?) min vært på bare 10 dager...

Off, håper det er håp for en graviditet denne måneden likevell :)

Annonse

Har kommet litt i dag også, men slett ikke mye. Er heller ikke friskt blod, mer brunt... Så jeg må nok bare fortsette å smøre meg med tålmodighet! Kjenner ikke murringer, har kun litt ømme pupper. Håper på det beste :)

Egentlig ikke så mange symptomer... Men jeg har fått igjen halsbrannen! Ugh.. Det jeg savner minst fra forrige sv.skap kom selvfølgelig først. Så nå holder jeg meg unna alt med mye krydder og paprika i seg, om jeg klarer... Det er ihvertfall ikke innbilt :P

Lurer på om jeg klarer å holde meg helt til fredag jeg...

Jeg tror som vanlig bare jeg innbilder meg symptomer, så tar ingen for god fisk! Er allikevel spent i dag; har hatt tullete mens månedene etter p-pille-slutt, men som regel 27-28 dager. Sist var den på lattelige 25 dager, som ikke hører noen steds hjemme.

Nå, derimot er det alndre boller - har aldri gått over 28 dager, og alltid fått mensen grytidlig. I dag, som er dag 28, har den ikke kommet enda, og jeg håper mer enn det som er lurt, tror jeg.

Kjenner etter og analyserer alle små ting, og det eneste jeg kommer opp med er vond rygg, mens-murringer som har vart en uke og litt treg mage.

Spennende men altfor tidlig. Men, nå har jeg jo som sagt aldri vært over 28 dager, og det er jo noe.

Hvordan er der med dere andre som har IKM i dag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...