Gå til innhold

Dårlig samvittighet, sovnet på sofaen med lillemot og nå har hun sofamerker på kinnet!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Smøre med krem ja! Men da regner jeg med vi snakker Babyline eller en annen godkjent krem, ikke Natusan eller lignende?? Stakkars, hun ser ikke ut til å ha fått varig skade, de røde merkene er borte og alt.

Men jeg blir litt nervøs da, man vil jo kun det beste.

Visst mange som sliter med dårlig samvittighet her inne i dag... Min baby har ofte sovemerker på kinnet han, også lager han øremerker på armen min som hevn!

Dette var alvorlig! Jeg håper du har brukt dagen på å skamme deg skikkelig! Jeg vil mene at en passende straff for deg må være ikke noe lørdagsgodteri på en måned, ingen is på 17. mai, og 20 situps. For sikkerhets skyld kan du skrubbe småen med stålull for å få bort sofamerkene.

Annonse

Fordi jeg som mor burde skjønt at tulla kom til å få avtrykk fra sofaen, og lagt en myk silkeduk under det lille kinnet hennes vel!

Jeg tenker det blir selvstraff med å ikke spise is på 17.mai jeg...bør vel holde meg unna isen uansett! (bikini-sesongen er i grunnen avlyst i år)

NEI!!! bikinisesongen er IKKE avlyst. I år er det inn med flesk over linningen og MASSE celulitter. Den ene sommeren jeg går hjemme så skal vi kose oss, og da har jeg tenkt til å drite langt i (og da ber jeg om unskyldning for språket, men klokka er 11.13 og de fleste barna har vel lagt seg nå) at jeg ikke ser ut som noen supermodell. Og ettersom du tydeligvis har skjønt alvoret i sofasoveskandalen tar jeg tilbake straffen, og synes du skal spise en kjempeis på 17. mai. Heia mødre med postgravideogfødselkropper.

For noe tull, "som mor burde jeg".....

Hallo, det er ikke verdens undergang at du glemte SILKEDUKEN.

Det er vell ikke vanlig å ha SILKEDUK under hodet, for at hun ikke skal få merker etter sofaen.

Kjære anonym. Hvis du leser HI sitt første innlegg rett før nicket så står det *hihi*

Tror nok dette er ment som et litt ironisk innlegg over alt man bekymrer seg for som mor, og derfor ikke ment å tas med slikt gravalvor. Le litt da!!

NEEEIIIII!! Du kan jo ikke bare GLEMME silkeduken, den skal du jo ha for hånden HELE tiden!! FY og FY! Pass deg så det ikke sendes en bekymringsmelding til de rette etater nå....

Det her var jo en morsom tråd helt til sure anonym stakk innom. Anonym, det er forlengst passert leggetid for deg, så gå og lalle nå, så skal du se alt er bedre i morgen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...