Gå til innhold

Noen her med kiss-kidd barn?eller erfaring??

Anbefalte innlegg

sønnen min har det og sliter veeldig med å sove på dagtid.Er dette noe som vil rette seg nå som han får behandling?eller vil han alltid være sånn??kan heller ikke ligge i vogna uten å skrike,dog bli jeg veldig asosial!!!får ikke engang gått på butikken!!!kommer til å krepere hvis det fortsetter slik!

Fortsetter under...

Hei. Har han vært på noen behandling enda? Ofte trenger de ikke mer enn 3-5 behandlinger og blir helt bra. Jenta mi har/hadde kiss, men det eneste vi merka på henne var ekstrem gulping, favorittside med påfølgende flatt hode på siden og stiv i nakken mot venstre og at hun var skjev i kroppen. Og puppenekt mot venstresiden. Kanskje du kan prøve å legge sønnen din litt på siden i vogna? Mi sov bedre på dagtid etter behandling.. Ellers aner jeg ikke, men behandling er viktig,da. Heldigvis er manuellterapautene kjempeflinke, og det er så bra at det oppdages!! Tipper det er mange unger med adhd-diagnose som egentlig har Kiss..

Kan vel bare trøste deg med at siden det er oppdaget og du får behandling kommer det til å gå seg til etter hvert. Lykke til:-)))

jeg er helt enig med deg! det er sikkert en drøss med unger med adhd diagnose som egentlig bare har en feilstilling i naken...

her mistenkes det at alle mine tre har kiss og kidd..

eldstemann som straks er åtte var til utredning hos ppt med tanke på adhd..

har dere vært inne på intr forumet til kiss-kidd?

hei!

Har bare hatt 1 behandling,så har ikke hatt forhåpninger om at det skal virke så fort,men måtte bare spørre!kan ikke se for meg hvordan det skal gå hvis han aldri blir bedre liksom.Sov etter behandlingen han her og.Men sover gudskjelov på natta da slik at jeg får hvilt litt ihvertfall:)

Hvordan er det med gulpingen til jenta di nå da?blitt bedre?han her og gulper extremt...

Annonse

jenta vår sov nesten ikke på dagtid fram til hu fikk behandling. etter første behandling sov hu nesten sammenhengende i 5 dager!!!

mot neste behandling ble hu verre igjen, men det hjalp mye etter andre behandling...etter tredje behandling har vi pause fra behandling, for å se om resten går seg til...

hu sover fortsatt ikke mye om dagen, men når hu er våken er hu stort sett blid og fornøyd( så godt at hu ikke har det vondt lenger...)

jeg tror helt sikkert det kommer til å bli bra med gutten din, alle jeg vet om har gode resultater etter behandling:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...