eva luna Skrevet 12. mai 2006 #1 Del Skrevet 12. mai 2006 mandag 22. --------------------- lallamalla --------------------- tirsdag 23. --------------------- mirredutt *2 pp* --------------------- onsdag 24. --------------------- spartacus..32 år...1pp....1 barn lillemy-74 heli79 -- tror det er i dag? prøver på nr 2....2pp...(tror ikm er i dag, hadde en veldig rar blødning 4 uker etter pille slutt) --------------------- torsdag 25. --------------------- Thyr 2pp - - - Min TR kommer definitvt denne pp siden jeg har blitt frarådet å prøve å bli gravid nå pga lavt stoffskifte. Det er en lang historie om en lege som ikke har gjort jobben sin og feilmedisinert meg i 10mnd. Så min EL må nok passere denne pp og sannsynligvis i mange måneder fremover. Er så skuffet. -------------------- fredag 26. -------------------- .*A*. 5pp Sisi79 3pp zzzzz-frøken ```sunshine´´´ 5pp --------------------- lørdag 27. --------------------- spirevipp...16pp Tulla84..2pp Kassi 4pp Th@le-23år...2pp..1barn.... --------------------- søndag 28. --------------------- en liten til? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5025141-ikm-uke-21/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
skytter83 Skrevet 12. mai 2006 #2 Del Skrevet 12. mai 2006 mandag 22. --------------------- lallamalla --------------------- tirsdag 23. --------------------- mirredutt *2 pp* --------------------- onsdag 24. --------------------- spartacus..32 år...1pp....1 barn lillemy-74 heli79 -- tror det er i dag? prøver på nr 2....2pp...(tror ikm er i dag, hadde en veldig rar blødning 4 uker etter pille slutt) skytter83 --------------------- torsdag 25. --------------------- Thyr 2pp - - - Min TR kommer definitvt denne pp siden jeg har blitt frarådet å prøve å bli gravid nå pga lavt stoffskifte. Det er en lang historie om en lege som ikke har gjort jobben sin og feilmedisinert meg i 10mnd. Så min EL må nok passere denne pp og sannsynligvis i mange måneder fremover. Er så skuffet. -------------------- fredag 26. -------------------- .*A*. 5pp Sisi79 3pp zzzzz-frøken ```sunshine´´´ 5pp --------------------- lørdag 27. --------------------- spirevipp...16pp Tulla84..2pp Kassi 4pp Th@le-23år...2pp..1barn.... --------------------- søndag 28. --------------------- en liten til? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5025141-ikm-uke-21/#findComment-5025171 Del på andre sider Flere delingsvalg…
m@ms Skrevet 12. mai 2006 #3 Del Skrevet 12. mai 2006 mandag 22. --------------------- lallamalla --------------------- tirsdag 23. --------------------- mirredutt *2 pp* --------------------- onsdag 24. --------------------- spartacus..32 år...1pp....1 barn lillemy-74 heli79 -- tror det er i dag? prøver på nr 2....2pp...(tror ikm er i dag, hadde en veldig rar blødning 4 uker etter pille slutt) skytter83 --------------------- torsdag 25. --------------------- Thyr 2pp - - - Min TR kommer definitvt denne pp siden jeg har blitt frarådet å prøve å bli gravid nå pga lavt stoffskifte. Det er en lang historie om en lege som ikke har gjort jobben sin og feilmedisinert meg i 10mnd. Så min EL må nok passere denne pp og sannsynligvis i mange måneder fremover. Er så skuffet. -------------------- fredag 26. -------------------- .*A*. 5pp Sisi79 3pp zzzzz-frøken ```sunshine´´´ 5pp --------------------- lørdag 27. --------------------- spirevipp...16pp Tulla84..2pp Kassi 4pp Th@le-23år...2pp..1barn.... --------------------- søndag 28. --------------------- en liten til? M@ms Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5025141-ikm-uke-21/#findComment-5025603 Del på andre sider Flere delingsvalg…
~~¤April baby¤~~ Skrevet 12. mai 2006 #4 Del Skrevet 12. mai 2006 mandag 22. --------------------- lallamalla --------------------- tirsdag 23. --------------------- mirredutt *2 pp* --------------------- onsdag 24. --------------------- spartacus..32 år...1pp....1 barn lillemy-74 heli79 -- tror det er i dag? prøver på nr 2....2pp...(tror ikm er i dag, hadde en veldig rar blødning 4 uker etter pille slutt) skytter83 --------------------- torsdag 25. --------------------- Thyr 2pp - - - Min TR kommer definitvt denne pp siden jeg har blitt frarådet å prøve å bli gravid nå pga lavt stoffskifte. Det er en lang historie om en lege som ikke har gjort jobben sin og feilmedisinert meg i 10mnd. Så min EL må nok passere denne pp og sannsynligvis i mange måneder fremover. Er så skuffet. ¤PrøverPåNytt¤ -------------------- fredag 26. -------------------- .*A*. 5pp Sisi79 3pp zzzzz-frøken ```sunshine´´´ 5pp --------------------- lørdag 27. --------------------- spirevipp...16pp Tulla84..2pp Kassi 4pp Th@le-23år...2pp..1barn.... --------------------- søndag 28. --------------------- en liten til? M@ms Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5025141-ikm-uke-21/#findComment-5027679 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå