Gå til innhold

Noen fra Sørlandet her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde vært moro å bli kjent med noen fra sørlandet som venter til høsten.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er fra Kvinesdal (det telles vel som Sørlandet...?) Har termin 20. september.

Hvor er du fra da? Når har du termin?

Skrevet

Jeg er fra Tvedestrand, så det er jo et stykke unna Kvinesdal...

Jeg har termin 24. november

Skrevet

Jeg er fra Kristiansand, har termin 19. oktober.

Skrevet

Jeg er og fra kristiansand :) 14 oktober..

Skrevet

Hei!

Jeg kommer fra vestlandet, men bor for tiden i Kr.sand. Jeg venter barn i midten av oktober, og ønsker gjerne å komme i kontakt med andre som venter barn rundt da! Ønsker også å få tips om hvilke fødested er best av Arendal, Kr.sand og Flekkefjord!

Skrevet

Jeg bor i Søgne, er fra Tvedestrand. Tror jeg har svart deg på noe lignende før, gravid73?

Studine80: Jeg syns det er for langt å reise til Flekkefjord eller Arendal, så for meg er valget enkelt. Hadde jeg bodd litt lengre vest kunne det godt være jeg hadde valgt Flekkefjord, for fødeavdelingen der har et veldig godt rykte. Det er færre fødende der, så de tar seg god tid. Jeg tror alle får enerom også, men er ikke sikker. Mange skryter, iallefall.

Skrevet

Hei! Bor i Kristiansand, termin i slutten av oktober :)

Skrevet

Bor i KRS og har termin 30.august. :)

Skrevet

Mange fra Krsand...., ingen som bor nærmere Tvedestrand?

Skrevet

Jeg er fra Arendal, og vil gjerne bli kjent med andre gravide / småbarnsforeldre i nærheten... :)

Skrevet

Endelig:) Det er visst ikke mange av oss sørlendinger her! Jeg bor i som som sagt i Tvedestrand. Har termin 24 november, så det er jo ikke så altfor mye som skiller oss....

Hvor gammel er du da?

Skrevet

hei..så koselig å høre at det e noen sørlendinger her..jeg er fra en liten plass midt mellom arendal og tv.strand.har termin 23 november..er snart 23 år..

Skrevet

Hei

Mange fra Kristiansand her, det var hyggelig å se. Bor der jeg også, og venter første barn. Er 28 år og samboer, så dette gleder vi oss til. Termin er foreløpig 23. oktober. Skal på ultralyd mandag, så mulig den blir finjustert litt.

Studine80: hvor fra Vestlandet er det du kommer fra da?

Skrevet

jeg blir 23 i juli, termin i september :) er i utlandet frem til juni pga studier, og flytter så tilbake til arendal. Men hadde vært fint med BIM-treff el. l. for å bli kjent med noen i samme situasjon, og som får barn som ikke er så langt fra hverandre i alder :)

Skrevet

heisan:)

jeg er fra akland, men bor i gjerstad. det hadde vært gøy å bli kjent med flere gravide fra området her..... har termin 20 august....

Skrevet

Hei! Er fra Arendal. Har termin 1. oktober. Da venter jeg min første:-)

Skrevet

Så festelig, jeg er fra Arendal. Termin 10 November.

Skrevet

Venter du også den første? Er 20 år. Hva med deg? Hadde vært gøy å chattet. Kjenner ingen andre gravide fra Arendal enda.

Skrevet

Hei igjen alle sammen:)

Det hadde jo vært koselig å forsøkt å få til et treff en gang.....?

Skrevet

Hei jeg er 19 år blir 20..Bor i arendal og har termin i november...jillt å se at det er fler i nærheten her. Jeg er student på første året. Driver dere med da?

Skrevet

Jeg er førskolelærer, men jobber med barn med spesielle behov.

Skrevet

jeg bor i kristiansand:) termin 23 oktober!

Skrevet

Hva med å ha et BIM-treff? Vi er jo ganske mange fra Kristiansand nå ::))

Skrevet

Hei! Jeg bor i et tettsted utenfor Arendal. Er 28(snart29). Venter min andre. Har en jente på 3 1/2 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...