Gå til innhold

Cerazette, noen som er fornøyd med de?

Anbefalte innlegg

Virker jo som det er ganske mange her inne som sliter med mye blødninger og null sexlyst med cerazette... Er det noen her i det hele tatt som kan si seg kjempefornøyd med de?

Jeg mistet mensen på vanlige p-piller, regner med at jeg ikke kommer til å blø så mye med cerazette, men blir jo lit skremt av alle som synes de er "dritt"... hater mensen jeg! =)

Ett spm til; kommer jeg til å begynne å blø selvom jeg fullammer og enda ikke har fått mensen tilbake?

Begynnte på disse pillene i går.

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg er kjempefornøyd med cerazette. Brukt dem et halvt år,fikk mensen når jeg trappa ned amminga,snuppa 15 mnd og brukt pillene ca 5 mnd. Mensen varte bare 4 dager,og sex lysta skal man ikke klage på nei. Jeg blir å fortsette på dem.

Jeg begynte på de for ca ti dager siden. Glemte å ta pillen for tre dager siden og fikk sjokk da jeg begynte å blø i dag, Har mensen kommet tilbake alt??? Det er jo bare 2 mnd siden jeg fødte.....

Har hørt at man kan få blødninger dersom man glemmer den en dag....

jeg blødde tilsammen 3 dager det første året... men nå har jeg småblødd i 4 uker... dette gidder jeg ikke mer så har gått over til nuvaring. Jeg føler jeg delvis har vært impotent det siste året - måttet ta meg ordentlig sammen for å finne snev av lyst, og legger mye av skylden på pilla. Litt er nok pga amminga også - prostaglandin kan visstnok påvirke lyst det også.

• 2 uker senere...

Annonse

i begynnelsen hadde jeg mesnen ofte. så ofte at jeg slutta. siden jeg ikke fant noe alternativ som jeg ville prøve og ikke hadde prøvd, så begynte jeg på cerazette igjen. har gått på de i over ett halvt år nå og er fornøyd mht mensen. har den sjelden og blør veldig lite... ellers så tror jeg den påvikrer sexlysten.. men det har alle pilla gjort. så det må jeg bare leve med tor jeg... men utenom det er jeg fornøyd med cerazette. tror bare man må gi det litt tid.

lykke til!

• 1 måned senere...

Blæh.. Svarte tidligere i debatten at jeg var kjempefornøyd med cerazette. Kan ikke si det samme i dag nei. Har små blødd ca 3 dager i slengen flere ganger i mnd,i to mnd. Så nå gir jeg den opp for denne gang. Har noen brett trionetta liggende siden jeg ble gravid,kan jeg begynne på dem montro? Eller bør eg høre med legen først? Har hvertfall alltid vært fornøyd med dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...