Gå til innhold

Jøss, han sov leeeenge jo!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt sov Marcus fra 23.15 til 04.35 i sin egen seng, sammenhengende! Håper dette vedvarer altså... Han er 6.5 uker gammel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så utrolig deilig da...Men sov han noe særlig etter det da? Min Markus sover gjerne 4-5 timer først, så mat og sove to- tre timer, så sover han ikke i det hele tatt på ca fire timer...Litt uvant å måtte stå opp kl fem på morgenen!!!Har vært sånn i nesten en uke nå...han er tre uker gammel...

Skrevet

Han sov sammen med meg til 8.30 etter maten. En super natt!

Skrevet

Hvis han er tre uker er fire våkne timer ganske lenge... Kan det være at han blir overtrøtt og han derfor er så lenge våken? Hvordan er humøret de timene?

Skrevet

De siste tre dagene har han vært veldig urolig fra kl fem. Har hatt mye mageproblemer nå, så skal prøve med minidom nå, så kanskje det bedrer seg...*håpe*

Har vært veldig heldig frem til nå, for han har sovet mye på nettene helt siden fødselen og vært veldig rolig. Nå har han bare vondt i magen stakkar...

Men du har jo hatt en super natt virker det som, så får bare krysse fingrene for at det fortsetter sånn da!!! :)

Skrevet

Minifom hjalp godt på gutten min, nå bruker vi ikke det lenger og han er de siste dagene blitt en super baby! Jeg pleier å bysse småen i søvn hvis han er urolig pga at han er trøtt, ofte er det bare litt gåing og gynging som skal til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...