Gå til innhold

Chidera - du skal vel snart på UL igjen???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!!

Ja, jeg skal på tirsdag:-) Håper virkelig de klarer å se det de skal se denne gangen, så får jeg litt ro i sjela. Vil bare høre at alt er bra. Så bryr jeg meg mindre om å få med bilder og å få vite kjønnet. Sånt blir liksom ikke noe viktig.

Hvordan går det med deg?

Joda vi henger med... Er bare så utrolig skuffa over at det ikke gikk denne gangen heller... Er fortsatt sykemeldt og regner med å være det en stund for jeg trives ikke i jobben min - lang historie...

Har fått time hos homeopat etter anbefaling fra noen jeg kjenner - skal dit neste torsdag - er spent og gleder meg, men samtidig kommer jge nok til å knekke litt sammen for hun jeg kjenner som har vært hos han sa at hun måtte utlevere mye av seg selv... Og det er tøft i denne tida... Men men - vil egentlig prøve igjen med en gang jeg - men så var det det med jobben da - har jo brukt noen mnd av sykemeldingsrett nå - og må vel regne med å være sykemeldt i nev. neste svangerskap også - ettersom jeg har mistet 3 ganger er de forsiktige... Hold meg oppdatert da...

Du har lov til å være skuffa ja. Håper bare de finner ut hva som er årsaken, slik at de kan gjøre noe med det neste gang! Har hørt mye bra om homøopater da, men ikke vært hos en selv. Skader vel ikke å prøve? :-) Men skjønner godt at du gruer deg, i og med at du må fortelle om så private ting.

Finnes det ikke unntak for sykemeldingsreglene da? Eller noen annen løsning? Det er jo forferdelig om du blir "tvunget" til å gå på jobb om du blir gravid igjen pga økonomien når du egentlig burde være sykemeldt... Er nok greit å være forsiktig med tanke på at det har skjedd tre ganger. Syns du er sterk jeg, som sier du har lyst til å prøve igjen med en gang!

Skal holde deg oppdatert ja:-) Så får du holde meg oppdatert litt også?! Vil gjerne høre om homeopaten og hvordan det går ellers. Tenker på deg, og håper du har det bra:-)

Klem,

Hei igjen.

Kan du ikke sende meg en mail på [email protected] - så slipper vi å lete opp denne tråden hver gang kanskje?

Forferdelig følese å måtte føde et barn som ikke er ferdig - og ikke minst forferdelig å måtte bestemme at vi skulle ta livet av babyen vår - hun levde jo selv om vannet hadde gått... Tror ønsket om en baby til er så sterkt at det overvinner sorgen på et vis... Mange tanker i hodet disse dagene... Vi skal jo på utredning også da så får vi se... Jeg skal sjekke med trygdekontoret om reglene for det plager meg virkelig det med jobben! Tiden leger alle sår - og vi skal vel klare oss... Har et solid ekteskap og ei fantastisk prinsesse fra før...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...