Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Noen som vet noe om dette temaet? Jeg hadde vannavgang for to uker siden og vi ble nærmest "tvunget" til å sette igang fødsel - barnet var i live men de mente det kom til å dø av seg selv og innebære at jeg og da ble dårlig... Finner svært lite om dette temaet - noen som har noe info? Hvorfor det skjer...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5024951-prematur-vannavgang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei !

Vet ikke så mye om dette men jeg tenkte du kunnen kanskje skrevet innlegg på Doktoronline.no (hvis ikke du allerede har gjort det ) der kan du stille spørsmål også til fagfolk som svarer i løpet av 1-3dg og det koster selvføgelig litt men hvis du kan få noe mer info er det ganske så ok. kanskje de kan veilede deg videre eller ja...kanhjelpe litt mer da ..

lykke til håper det går bra med deg /dere

klem

Annonse

Hei, det var veldig, veldig trist det som skjedde med dere. Hvis du går inn på www.snartmamma.com er det ei der som har opplevd for tidlig vannavgang med samme tragiske utfall to ganger. Hun som som dessverre også har opplevd dette har nicket Turbomamma . Hvis du søker litt der, finner du informasjon fra henne - kanskje det er mulig å ta kontakt med henne også. Tror hun holdt til i maiklubben, ta en kikk bakover i sidene der. Jeg vet ikke om hun har fått noe forklaring eller noe på hvorfor det skjer, men håper dere kan finne litt trøst sammen. Riktig lykke til videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...