selfangerkjerringa Skrevet 12. mai 2006 #1 Del Skrevet 12. mai 2006 Kan noen hjelpe meg med å lage en ordliste eller noe? Det er så mange forkortelser her som jeg ikke aner hva betyr... og jeg har faktisk en unge fra før og trodde jeg visste hva man snakket om her inne.... det går i IKM, MA, SA, TK, osvosvosv..... hjelp, anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lindapinda Skrevet 12. mai 2006 #2 Del Skrevet 12. mai 2006 Bra noen turte spørre.... :-) Jeg lurer også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2006 #3 Del Skrevet 12. mai 2006 IKM- ikke mensen Ma- missed abortion Sa- spontan abort Tk- ?? Tr- tante rød Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2006 #4 Del Skrevet 12. mai 2006 dytte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mille-77 Skrevet 12. mai 2006 #5 Del Skrevet 12. mai 2006 TK, er sikkert forkortelse for trygdekontoret. Hehe, unødvendig å bruke så mange forkortelser. Men står en "ordliste" for alt mulig inne på BIM også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå