Gå til innhold

Stikking i skjeden/skjedeåpningen.(...litt vanskelig å forklare)

Anbefalte innlegg

Hei;

jeg har i et par dager hatt stikkinger av og til oppover i tissen....litt flau her nå..kremt

Det er da lokalisert til skjeden/skjedeåpningen og jeg har ikm rett rundt hjørnet.

Kan dette være ett graviditetssymptom,dere?Jeg håper seff.

:o)

Fortsetter under...

Hei!

Ønsker ikke å gi deg falske forhåpninger, men ja dette kan absolutt være et tegn på graviditet. Jeg merket dette før testen slo pos ut på forrige graviditet. (mistet, så ingen baby enda).

Jeg beskrev det som om at noen stakk strikkepinner oppi der du vet. Det var veldig ubehagelig, men det er et godt tegn!

Krysser fingrene for deg! Lykke til!

Takk for svaret,Håper på barn i magen snart:)Trist at du mistet.Får håpe at den snart sitter for deg da.Tvi-tvi:)))

Ja,disse stikkingene fortsetter og ble merkbart mer fra i går,så da er det bare å håpe..:)

Hei anonym=)

det høres jo litt spennende ut dette her da...og du har sånne merkelige klypinger i tillegg.Jeg har ikke det,men det kan jo gjerne være et forsterkende tegn da..krysser fingrene for deg;))

Hei igjen:) Krysser fingrene for deg også!!! I går kveld var det mer stikking oppimellom inni der..ehh rett oppenfor skjeden inni der.(super forklaring, hehe) mens murringene har liksom gått over til stikking på en måte, og sånn øm følelese nederst i magen. Vi håper dette er et tegn på at det er en hybelboer og ikke noe annt rart;)

Annonse

Heisann!

har hatt dette ved tidligere graviditeter, etter SA og har det nå (håper jeg er gravid og ikke innbiller meg det) I tillegg til stikking er det også en kløende følelse...ikke sånn klør som i må klø på det (skjønt det hadde hjeg ikke fått til hehe) men som i slik det klør hvis noe gror...skjønner? Noen hatt dette?

Hei kirsty-13pp!

Får inderlig håpe at du er gravid da:)))-hadde jo vær topp hvis dette er et reellt grav.symp.

For min egen del tror jeg at pp'ene med innbilte symp.er forbi og håper nå på klaff.

Jeg har hatt "rett-før-mensen-blødning -følelse" nå i 9-10 dager og de siste 2 dagene har jeg hatt truseinnlegg for å være på den sikre siden...men ingenting er kommet. Allikevel så er jeg optimistisk realist og tar ikke noe på forskudd her...hehe

Men har aldri vært så rar og hatt så mange stikk i skjeden og sidene noen gang tidligere.Ellers så har pms-sympt.endret seg vesentlig for å spille meg et puss her...

All lykke til og kryss i taket=)))

Hmmm. dette er "dytte anonym", bør vel snart bruke nicket mitt, men venter liiiiiiiit til..Hadde det da jeg var gravid sist, så egentlig tror jeg vel at det kan være det nå også, men ikke så godt å si. nettopp vært ute og gått en laang tur med hunden, og nå verker det i lysken(spes høyre) og vondt i korsrygg/haleben og litt nedover rumpa. Merkelig. skikkelig oppblåst i magen også. Kanskje jeg snart må komme meg over testeskrekken og ta en.. ikm mandag. hjeeeeelp..

ps hovedinnlegger. Jeg så på svarene du har fått på 2.trim:)

Glemte å si at det ikke er fordi turen var lang at det stikker i lyske,korsrygg og rumpa. Vant til å gå lange turer og trener mye, så det er derfor jeg syns det var litt rart. hadde gode joggesko også. Jaja, tiden vl vise:)

Hehe...vanskelig å se hvilken anonym skriver hva...kan dere ikke kalle dere anonym 1 og anonym 2 osv... ? :-)

Den anonyme med spotting...har du tatt graviditets test da? For spottingen er også et symptom...

Annonse

Hehehe, oki, da kaller jeg med hunden og meg som dyttet meg for anonym2. jeg har ikke spottet, men jeg har hatt/har noe halsbrann, svimmel og menssmerteliknende ting, som nå er blitt stikking der... og ømt. Brystene er ikke ømme, men jeg har fått litt tydelige blodårer på dem. Ser ut som et hav av elver innimellom...

Anonym2

Nei...har testeskrekk... dette kommer til å høres teit og dumt ut, men greia er den at om jeg er grav, så tror jeg kanskje at jeg kan være lenger på vei..at jeg har hatt en mens i mellom. den varte kun 2 dager og jeg var råkvalm over en uke før det og mens murringer. Så kom mensen, men murringene og svimmelheten bare fortsatte. (Kun et par dager uten etter mensen.) tenkte ikke mer på det for jeg hadde jo hatt mens.. men nå for 2 uker siden beg halsbrannen og så disse stikkingene nå. den siste uka har jeg vært så oppblåst også. har kjøpt test i dag og har lovet meg selv å ta den i morgen eller mandag...tror vel kaaaaaaaanskje at den blir pos, men kommer til å bli så fortvila om den er neg. Og da må det være noe skikkelig galt med kroppen min. Også har jeg jo ikke disse berømte ømme puppene da...verker rundt halebenet og i lysken enda. Hadde ikke du noe liknende her om dagen kristy-13pp?

Hei!

Jeg har fått stikking nederst i magen i dag... Forstår ikke helt hva som skjer, har aldri stikket slik før tror jeg (om det gjorde det sist jeg var gravid, så husker jeg det ikke, det er over to år siden nå, hehe). Håper dette er tegn på at jeg er gravid. Har også hatt nesten som melkespreng enkelte dager, men ikke ofte... IKM til mandag, blir SPENNENDE! Håper vi har en liten spire der alle sammen, tvi tvi :o)

Jo anonym 2, hadde det på onsdag, på dag 6 etter el... tror (håper) det var feste smerter. De fortsetter jo i noen uker da. Du bør teste hvis du tror du er gravid i andre måned... Lykke til da :-)

Takk og det samme til deg kristy-13pp:) jeg skal prøve å manne meg opp til å ta en test i morgen...uff det er ille å være så redd for å teste! hehe vil jo så gjerne,men redd for svaret er neg for da må det være noe annet galt.. jaja, bedre å då det unnagjort. Vi krysser fingrene for et kryss til oss alle sammen:) Nå må jeg legge meg, sittet og halvsovet siden kl.21.. når har du ikm da kristy-13pp?

anonym 2

Jaja. da overmannet jeg frykten og testet. den var neg....så da er jeg iallefall ikke lenger ennn det jeg hadde en mistanke om dersom det ble pos. Fant ut nå at jeg ikke har ikm før tir/ons, føler fremd at noe ikke er som det skal inni der og med formen og puppene ser så rare ut, så LEGEN neste! ble litt skremt nå, håper bare det ikke det er noe galt. Jaja, opp med hode, sola skinner:) LYkke til med deg kristy-13pp og dere andre!!!

anonym2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...