Gå til innhold

Mange her med tidlig UL?


Tinna*med nytt barn i juli!*

Anbefalte innlegg

Jeg synes jeg hele tiden leser at dere har vært på UL i dette trimesteret, men det er da vel ikke vanlig før uke 18? Er det noen grunn til at dere er blitt tilbudt UL så tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har blitt gravide med prøverørs metoden å da er det vanlig med tidlig ul for å se at alt er bra og eventuelt om det er fler enn en... :))

 

Var på ul på mandag å så ett lite hjerte slå... :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var på privat UL i uke 7, bare for å få det bekreftet! Klarte ikke å tro på det. Men mange går jo pga tidligere aborter ol, pga bekymring, men personlig så er jeg ikke helt for det så tidlig, det er jo innvendig så tidlig, og jeg tror det kan stresse fosteret, men jeg gjorde det jo selv da, og det var godt å se at det var liv der!

 

Men alle UL før den ordinere må man betale for, så sant man ikke får henvisning fra lege/jordmor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott!! Jeg kjenner deg igjen fra Assistert befruktning.Så flott at det gikk veien for dere til slutt!! Jeg skulle eg. inn til IVF nå i juni, men vi fikk det til av oss selv i april! (etter 2.5 års slit.....phu, gjett om jeg er glad for at det er over!) Er nå 5 + 6. Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk ul i uke 6 pga terminbestemmelse og et fall av hesteryggen.

Ul nr 2 fikk eg hos jm uka etter,uke 7, for å se om spira hadde vokst og om hjertet slo fremdeles.. Har vært redd den ikke levde..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravid via IVF, skal ha ultralyd 19.mai, er da ca.5 uker. Tviler på at de kan se noe da, men kanskje om det er 1 eller 2. Noen som vet når man kan se hjerte dunke? Tror ikke det vil gå opp for meg før det skjer.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ha vært på ultralyd siden uke 3. jeg så hjertet dunke i uke fem. og nå i uke ti ser det faktisk ut som en baby.. Legen min fikk fram det beste bilde av fosteret. Kunne se hode,"rumpe" ,hender og hjertet godt... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt tidlig UL pga småblødninger. Blir veldig godt fulgt opp nå pga det. Forrige svangerskap hadde jeg fossblødninger/styrtlødninger, men nå har det heldigvis ikke vært annet enn noen småblødninger.

En Ul i uke 6, en i uke 8 (ble satt tilbake 4 dg (7+3)), og skal ha en til i uke12. Veldig betryggende synes vi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...