Gjest Skrevet 12. mai 2006 #1 Skrevet 12. mai 2006 Jeg har vært på UL i dag, å der fant di 2 fostere. Så vi venter tvillinger i nov/des. Skulle bli med på et prosjekt på St.Olav for dem som er gravid å har PCOS, men d ble d ikke noe av ettersom vi skal ha tvillinger. Så nå er vi sikkelig lykkelig
*Babylengsel* Skrevet 12. mai 2006 #3 Skrevet 12. mai 2006 Gratulerer så mye* Nå ble jeg nysgjerrig....hva gjorde dere for å lykkes?
Gjest Skrevet 12. mai 2006 #5 Skrevet 12. mai 2006 hei hei, jeg har gått på metformin å d funka ikke så bra, begynte da med pergotime, å på 2 forsøk ble jeg gravid. Har strevd i neste 3 år for å få d te å no har vi lykktes, endelig :-)
vims-74 Skrevet 12. mai 2006 #6 Skrevet 12. mai 2006 Gratulerer så mye morHege! Jeg er med i prosjektet ved St.Olav, de fant bare 1 foster hos meg på første ultralyd! Lykke til, kanskje vi sees på noe treff i Trondheim utover sommeren?
Gjest Skrevet 14. mai 2006 #7 Skrevet 14. mai 2006 hei vims-74, ettersom jeg skal ha tvillinger så fikk jeg ikke bli med på prosjekte :-( Men får ekstra oppfølging av fast legen, jordmor å sykehuse på levanger. Men vi kan no treffes læll :-)
Gjest Skrevet 14. mai 2006 #8 Skrevet 14. mai 2006 Grattis søs!! va kjæmpe artig å kos å hør at d går rette veien... d va jo d æ sa at æ har ein go følelse når d gjaldt d ..ska klæm masse på dæ å gratulere dæ så snart æ ser tryne ditt hehe gla i dæ søs! hilsen lille søs
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 14. mai 2006 #9 Skrevet 14. mai 2006 Gratulerer så mye!! Fikk du hjelp på noen måte?
Gjest Skrevet 15. mai 2006 #11 Skrevet 15. mai 2006 Hei Hei, før jeg ble gravid så gikk jeg først på metfomin å etterpå så begynte jeg med pergotime. Så no går æ bare å vent for å kom på ny ultralyd :-)
*Babylengsel* Skrevet 15. mai 2006 #12 Skrevet 15. mai 2006 Du sriver at metformin funka så bra,tok du da pergo og metfrmin samtidig...nå når du ble gravid med tvillinger?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå