Gå til innhold

i 19 uke og kjenner liv hver dag, hver gang jeg sitter!!Andre som er så heldig som meg??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

kjempedeilig med liv:) kjent det daglig fra uke 14 ca, første gang jeg kjente liv var i uke 12, er andregangs, første gangen måtte jeg vente til uke 16 før det ble full fart:) nå er det turbo liv der inne. er 28+6 i dag da:) så i morgen flytter jeg til 3. trimester:)

Jeg har 12 oktober! Menstermin var 29 sept!

Jeg satt på eksamen og skulle virkelig konsentrere meg, så holder hun på der inne å sparker og snurrer rundt! Da kan du ikke annet enn smile for deg selv :D

Så da skal vi henge masse her sammen i begynnelsen av oktober å spørre om "er dette rier?" hehe.. blir koselig!

Det skal vi helt klart gjøre.. Gleder meg noe helt vannvittig til tiden fremover..!!

Så du vet at det er en liten jente der inne, jordmor sa da jeg var hos henne på mandag at det ikke var noen tvil om at det var en liten gutt.. så det lille "utstyret" ..hehe..

Hvor gammel er du??

Annonse

Jeg glemte helt å svare!! Men jeg blir 22 i desember! Så føler meg ganske ung, for å si det sånn! men ifølge ung og gravid er jeg da gammel! heheh....

Ja, vi skal ha jente. Men tenker mye på at det er flerre som har fått gutt når den kommer ut! for det er jo ikke 100 % sikkert! men jeg spurte jordmora om hvordan det hadde sett ut hvis det var gutt, da sa hun Heeeelt annerledes! Så vi satser på jente :)

Er du ung som meg du, "min lille kommer 5.10.06"?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...