Gå til innhold

Uvissheten er blitt til visshet!

Anbefalte innlegg

Tok en test i går kveld, for å få bekreftet det jeg egentlig allerede visste! Den ble fortsatt positiv, men mye svakere enn forrige fredag! Skuffet? Ja....på en måte! Men lettet også!! Nå VET jeg, hvertfall! Og da er det bare å gyve løs på en ny runde igjen, og håpe at det klaffer igjen ganske fort! Har plutselig ingen tid å miste, så så fort blødningene gir seg, så skal nok den stakkars wimbom-mannen få kjørt seg, ja!!;o)

For selv om jeg bare VISSTE (mistanken hadde jeg jo allerede hatt en stund!) om graviditeten i et par dager, så sitter jeg likevel igjen med en slags merkelig "taps-følelse", og DEN vil jeg gjerne få gjort noe med!!

Litt spent på om det har blitt noe syklus-krøll nå, og om jeg kan forvente mens innen det som er vanlig, eller om det tar lenger tid......men det gjenstår jo å se!

Uansett...ha en riktig god og forhåpentligvis fruktbar helg alle sammen!!;o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5024095-uvissheten-er-blitt-til-visshet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Auda, sånn skulle det ikke gått wimbom. Klart det føles som et tap, og det er det jo også. Man rekker å skru opp forventning og glede på noen dager. Men høres ut som du tar det med fatning!

Bra innstilling, gyv løs så du får en ny wimbomspire.

Og han sier nok ikke nei takk hverken til laginga eller spiren tenker jeg!

Stor oppmuntringsklem fra meg

Trist nyhet hen i mot helg, kjære deg. Jeg hadde sa aug 05, tok lang tid før kroppen ble restituert, fikk ikke tante før sist på oktober. Det er vel kanskje varierende hvor lang tid det tar å få kroppen stabil igjen. Jeg var i uke 7, det går sikkert fortere dess tidligere en mister.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...