Mamma mai-07 *på overtid* Skrevet 12. mai 2006 #1 Del Skrevet 12. mai 2006 Kjære alle gravide her inne:)) Jeg har ikke funnet den gamle symp.lista og lurer på om dere kan hjelpe til å skrive en ny? Hvilke symptomer hadde dere rett før IKM/ før dere testet positivt? Takker hjerteligst for alle bidrag:)))))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mille-k Skrevet 12. mai 2006 #2 Del Skrevet 12. mai 2006 Det kjentes ut som om mensen skulle komme hos meg, og så ømme bryst. Men så var jeg litt treg og.. trodde mensen var en dag for sen.. plutselig gikk det opp for meg at den var en uke og en dag for sen.. Så disse symptomene hadde jeg i uken etter at mensen egentlig skulle kommet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DiddiDaddi Skrevet 12. mai 2006 #3 Del Skrevet 12. mai 2006 Fikk mensmurringer ca 1 uke før IKM (men TR kom jo ikke...), veldig ømme bryster og var mer trøtt enn vanlig ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. mai 2006 #4 Del Skrevet 12. mai 2006 Ømmhet i korsryggen, som jeg trodde kom av noe annet...ellers ingen ting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♡Linda♡ Skrevet 12. mai 2006 #5 Del Skrevet 12. mai 2006 Fikk mensmurringer ca ei uke før jeg skulle ha ikm. Det var ganske uvanlig for meg da jeg som regel fikk det dagen før eller på dagen mens kom. Hadde også litt ømme pupper og løp på do i ett.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mie84 Skrevet 12. mai 2006 #6 Del Skrevet 12. mai 2006 Kjente mens murring.. Men puppene mine var ikke vonde rundt ikm, Noe de vanlivis pleier og være når jeg skal ha mensen.. ellers bare litt slapp.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tone1980 Skrevet 12. mai 2006 #7 Del Skrevet 12. mai 2006 Stikkinga å strekkinga i sia, sinnsykt ømme puppa, kvalme (før æ starta m ingefærtabletta), ein enorm trøtthet å e konstant sulten.. Lure på om æ ha virti hekta på eple faktisk.. Spise ca 3 per dag, faktisk fleir d dagan d ikke e skole.. Faktisk virti meit stabil i magen, kan kansje takk både ingefærtabletta å eplan for d.. Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tone1980 Skrevet 12. mai 2006 #8 Del Skrevet 12. mai 2006 Glæmt ein ting å d e tissinga.. Opp 1-3 gang på natta å vældi ofte på dagtid.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2006 #9 Del Skrevet 12. mai 2006 Til dere med mensenmurringer; var det hver dag, hele tiden?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emsa Skrevet 12. mai 2006 #10 Del Skrevet 12. mai 2006 Veldig ømme bryster, litt trett og slapp, måtte opp på do om natta (noe jeg ellers aldri er)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 12. mai 2006 #11 Del Skrevet 12. mai 2006 ømme bryster,ofte på do for å tisse og sinnsykt med luft i magen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LisaColli Skrevet 12. mai 2006 #12 Del Skrevet 12. mai 2006 jeg hadde ingen symptomer bortsett fra at jeg ble veldig svimmel, fikk lavt blodtrykk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*C83* fødte13/1 Skrevet 12. mai 2006 #13 Del Skrevet 12. mai 2006 Humørsvingninger,mensmurringer, oppblåsthet,stikninger i siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IngyThing & lykkeliten Skrevet 12. mai 2006 #14 Del Skrevet 12. mai 2006 * skikkelig ømme bryst * uteblivende mensen (nesten en selvfølge) * øm i korsryggen * "rar" i underlivet..mensmurring-aktig *t røtt * overfølsom på hud *hummørsvingninger (begynte å grine av alt mulig den første tiden jeg..hehe) er de jeg kjente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2006 #15 Del Skrevet 12. mai 2006 Mensmurringer, riving i korsryggen, litt ømme pupper, trøtt, humørsvingninger, mensen uteble, svimmel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
susan sto helit Skrevet 12. mai 2006 #16 Del Skrevet 12. mai 2006 Likte plutselig ikke sjokolade, hadde litt ømme pupper, og tisset mer enn normalt. I tillegg uteble spottingen jeg pleier å ha før mens, og jeg våknet av meg selv grisetidlig hver morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@nneliten Skrevet 13. mai 2006 #17 Del Skrevet 13. mai 2006 Ikke så mange tegn her, bare en oppblåst mage... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gull i magen:-) Skrevet 13. mai 2006 #18 Del Skrevet 13. mai 2006 -veeeldig humørsvigninger... -oppblåst mage -trøtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2006 #19 Del Skrevet 13. mai 2006 Masse hvit/gul utflod. Murringer utover kvelden og trøtt. Småsvimmel og til tider uggen. Symptomene kom ca. en uke etter EL. Spotting uteble også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danzig Skrevet 14. mai 2006 #20 Del Skrevet 14. mai 2006 Jeg hadde også disse mensmurringene og de var til tider litt kraftige. Har de til tider ennå ( Uke 8) Fikk superømme bryster i uke 5 , men det har moderert seg. Fins ikke kvalm, men "gulper litt". Dessuten er jeg fryktelig trett.......Får aldri nok søvn og trenger middagshvil- ennå jeg alltid har vært mot det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver igjen :-) Skrevet 14. mai 2006 #21 Del Skrevet 14. mai 2006 Jeg fikk mine vanlige kviser men mens uteble....fikk masse slimete blank utflod, og mens murringer, det har jeg enda (6 uker) ellers ingen tegn, bortsett fra tissing (mye og ofte) og at jeg våkner ca 6 hver morgen av meg selv (er et veldig b menneske vanligvis og er vanligvis veldig vanskelig å få opp om morgenen.) er ikke trøtt eller har ikke ømme bryster...ikke kvalm....kommer nok snart tenker jeg. haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nesly Skrevet 14. mai 2006 #22 Del Skrevet 14. mai 2006 - Ingen mens (første tegnet...) - Var ikke så øm i brystene som jeg pleier før mensen.. (pleier å bli ømme en uke før, nå ble de bare litt ømme, og bare noen få dagen før ikm..) - Murringer! fra ca 3-4 dager etter ikm - Økt slimproduksjon, slim i halsen, nesten som jeg er forkjøla.. - Humørsvingninger, griner lett... - Større og ømmere bryster, (en annen konsistens??)fra ca. slutten på uke 4... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapez Skrevet 14. mai 2006 #23 Del Skrevet 14. mai 2006 dytte:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2006 #24 Del Skrevet 15. mai 2006 dytte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xitra Skrevet 15. mai 2006 #25 Del Skrevet 15. mai 2006 Tja, er ca 4 uker nå, og merka det på disse tegnene: * Vondt i korsryggen * Stikking i magen * Kvalme * Mye strømming nedover beina og rompa * Vokssmerter i leggene * Ikke noe særlig ømme bryster før IKM * Plutselig ømme bryster, også ikke ømme igjen * Litt forstoppelse etter en dag med løs mage * Veldig sultfølelse plutselig * Sover veldig dårlig om natta, men trøtt hele dagen... * Klarer ikke tanken på kaffe og røyk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå