Gå til innhold

kordan merke en ma?


Tess30

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Man merker jo egentlig ikke en MA... jeg gjorde iallefall ikke det...

Sånn i ettertid, har jeg tenkt på at faktisk symptomene ble svakere... Men for min del var det helt tilfeldig at jeg fant det ut...

Hadde en MA i januar i år.... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff skikkeli trasie greier....

Men nu e du gravid igjenn...og det e jo kjempebra!

Æ hadde en sa i slutten av januar, men nu e æ så redd førr at nåkka skal være galt, uten at æ vet det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert ikke noe galt meg deg, jeg trodde det jeg også, siden jeg ikke hadde blitt gravid enda etter 2 pp (!!!i know, hehe). Men en uke etter jeg trodde det så viste testen positiv, så da satt den i 2 pp likevel...:) :)

Så så lenge du ikke har noe vondt, ikke har hatt feber eller noe sånn etter utskrapningen din, så er alt sikkert i skjønneste orden...:) Bare vent, så sitter den når du minst aner det...hihi...:)

Jeg skal krysse fingre for deg jeg...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MA er en missed abortion. Fosteret dør i livmora, men kroppen oppfatter det ikke og støter det ikke ut.... Som regel da må man på sykehuset og få utskrapning.....ganske kjipt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du er redd du har hatt en MA nå eller? For da kan du jo bestille ultralyd privat, da får du jo eventuelt bekreftet at alt er ok...:)

 

4 desember...så spennende da... Jeg her 6 januar...:) Om alt går bra denne gangen.....er litt nervøs....men.... Føles bra så langt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei æ e ikkje redd førr det...Men ville bare høre kordan man merka det...Bare sånn førr sikkerthetsskyld...:)

 

Vi får krysse fingran at alt går fint denna gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er visst elendig på alle disse forkortelsene her inne... Har jo hatt en MA. I uke 13 begynte jeg å blø "gammelt" blod, dvs mørkt... På UL var det ikke liv og fosteret hadde sansynligvis dødd i uke 9. Jeg hadde ikke vondt. Måtte til utskraping, helt jævlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merket ingen ting...bortsett fra litt brunt blod ved et dobesøk i uke 9.... Legene mente det ikke var farlig (fordi det var vanlig). Men slo meg ikke til ro med det og bestilte privat UL... Fosteret hadde vært dødt fra veldig tidlig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...