Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Man merker jo egentlig ikke en MA... jeg gjorde iallefall ikke det...

Sånn i ettertid, har jeg tenkt på at faktisk symptomene ble svakere... Men for min del var det helt tilfeldig at jeg fant det ut...

Hadde en MA i januar i år.... :(

Det er sikkert ikke noe galt meg deg, jeg trodde det jeg også, siden jeg ikke hadde blitt gravid enda etter 2 pp (!!!i know, hehe). Men en uke etter jeg trodde det så viste testen positiv, så da satt den i 2 pp likevel...:) :)

Så så lenge du ikke har noe vondt, ikke har hatt feber eller noe sånn etter utskrapningen din, så er alt sikkert i skjønneste orden...:) Bare vent, så sitter den når du minst aner det...hihi...:)

Jeg skal krysse fingre for deg jeg...:)

Annonse

Men du er redd du har hatt en MA nå eller? For da kan du jo bestille ultralyd privat, da får du jo eventuelt bekreftet at alt er ok...:)

4 desember...så spennende da... Jeg her 6 januar...:) Om alt går bra denne gangen.....er litt nervøs....men.... Føles bra så langt...

Er visst elendig på alle disse forkortelsene her inne... Har jo hatt en MA. I uke 13 begynte jeg å blø "gammelt" blod, dvs mørkt... På UL var det ikke liv og fosteret hadde sansynligvis dødd i uke 9. Jeg hadde ikke vondt. Måtte til utskraping, helt jævlig..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...