Gå til innhold

Kjenner dere hvor i magen spiren sitter?


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg lurer litt på om man kan merke hvor i magen den har slått seg ned. Jeg vet jo sånn ca hvor livmora sitter, men tror jeg kjenner mest (hvis det er det jeg kjenner da...ikke godt å si) et stykke til høyre i magen ca 5 cm lavere en navlen... Er det vanlig? Litt redd for å være gravid utenfor livmor, men egentlig uten at jeg har noen spesiell grunn til å tro det. Tenker seg vel alltid det verste..

Hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehehe...måtte le litt nå*

Den pleier vel vanligvis å sitte i livmorveggen -ikke så veldig mange andre muligheter hvis alt er ved det normale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hvor langt du er kommet, men tviler på at det er mulig å merke sånt før andre trimester.

 

Jeg er ti uker på vei og kjenner ikke noe til hvor den sitter, kun andre symptomer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme følelse her :) Akkurat som jeg er litt mer hoven. Håper ikke det er utenfor livmoren!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, jeg skjønner at det må se ut som et utrolig dumt spørsmål..Jeg mente ikke at jeg ikke vet hvor livmora er altså...bare ikke sånn på centimetern:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det var det jeg var redd for også, siden jeg kjenner litt på siden, og ikke midt på. Men man kan vel ikke bare tenke negativt heller vel...Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er litt "hardere" et området litt til venstre og noen cm lenger ned enn navlen,men det er likvel ikke der spiren ligger. Jeg var litt engstelig for at den skulle være på utsiden av livmoren,men legen kjente at livmoren var forstørret en del,og det tyder på at den er der den skal. Be om gu når du skal til legen din...... Da slipper du jo å bekymre deg så mye :)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...