Gå til innhold

Hei! Til alle gravide!:) Symptomer.....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er prøver og forhåpentligvis snart gravid.

Lurer veldig på om dere som er gravide:)kan si litt om evt symptomer dere hadde og når dere testet pos og lig.?

 

Kjempetakk for svar:)

 

Hilsen prøver(forhåpentligvis snart på 1tri.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Første gang jeg var gravid fikk jeg veldig ømme pupper og ble fort kvalm. Nå er jeg ca 6 uker på vei med nr to, og det stikker i puppene (litt anderledes enn forrige gang) og jeg er kvalm. Spyr hver morra. Forrige gang hadde jeg ikke snøre på at jeg var gravid - mannen hadde mistanke, mens jeg trodde det bare var tilfeldigheter. Tok en test og fikk totalt sjokk da den var positiv. Testen tok jeg den dagen jeg forventet mens. Denne gangen visste jeg bare av en eller annen grunn at jeg var gravid. Så da testen var positiv så ble jeg ikke overrasket i det hele tatt. Jeg var ca 4 1/2 uke på vei da jeg testet denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg hadde ingen spes symptomer før jeg testa positivt, og det var 2 dager etter jeg skulle hatt mensen (den pleier aldri være forsinka). Var da litt over fire uker på vei. Det kjentes ut som at jeg skulle få mensen hele tiden, det murret og jeg gikk stadig på do for å sjekke.

 

Nå er jeg i tiende uke og jeg er trøttere enn ellers, ømme pupper og litt oppblåst. Dette kom kanskje for fire-fem uker siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...