Gå til innhold

noen som ikke...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det skal ikke bli færre kontroller av det. Man velger ikke bort faste kontroller til JM, men tar jm-kontrollene hos legen (innvikla sagt ja...) Man skal ihf få like mange kontroller uavhengig hvor man velger å utføre disse.

Selv går jeg bare til JM. Synes det er koseligere og hun har bedre tid. Og hun er mer inni "babyverdnen" liksom:) Skal jo og gå dit på kontroller med sønnen min etterhvert, koselig å kjenne folk litt fra før da.

Nå hadde jeg tenkt å ta et par av kontrollene hos lege, men fastlegen min har visst tatt seg permisjon. I 3 år!!!!! Rart man ikke får beskjed om slikt, så man kunnn bestilt seg time der før han gikk ut i perm. Han kjenner liksom helsehistorien min best. Begynne hos ny lege nå..næ da kan jeg likesågreit fortsette hos JM

Dersom du skal ha sykemelding får du dette kun hos lege, ikke JM (sa hun til meg iaf)

Jeg hadde gitt begge deler en sjanse jeg. Prøv en time hos hver. Se hvor og hvem du trives best med. Det viktigste er at du føler deg komfortabel:) Dersom du har barn fra før er det veldig greit hos JM. Mindre stress og lekerom og veeeldig tilrettelagt for barn der, er jo tross alt helsestasjon:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5023368-noen-som-ikke/#findComment-5023556
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...