Gå til innhold

Oktober: hallo, er det fleire som ikke har lagt på seg ????

Anbefalte innlegg

Hei,jeg er 16 uker 0g 3 dager på veg i svangerskapet.Men har ikkje lagt på meg.Har ein gutt på 2 år fra før,og da jeg gikk med han la jeg på meg 25,5 kg tilsammen.Og hadde tydleg kul på magen da jeg var 3 mnd på veg.Hadde også ein spontanaborti desember da var jeg 8 uker på veg.Så hadde jeg ein mens før eg var gravid igjen.Jeg har også sjukdomen morbus crohn,som kan gjera at eg ikke legger på meg.Er det fleire her med samme problem???

Fortsetter under...

jeg er 16+4 og jeg har heller ikke lagt på meg:) men er ikke noen spes grunn til at jeg ikke har lagt på meg tror jeg, er vel bare heldig, kiloene kommer vel etterhvert:) alt er sikkert helt fint med deg og, lykke til:)

Jeg er 17+1 og har heller ikke lagt på meg, jeg har gått ned 3 kg iflg jordmor, 5 kg iflg vekt hjemme.. (forskjellig tidsrom for veiing)..

Men magen har kommet, så regner med at kiloene kommer snart nå =)

TIl uke 16 hadde jeg kun gått opp 0,5kg men er nå uke 19 og det skyter fart:) Magen vokser, men vekten følger etter i ok tempo ca 3 kg nesten halveis.SØrg for å spise godt og næringsrikt, så babyen ikke tærer på alt du har.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...