Gå til innhold

Er det noen som har vært gravide selv om de ikke fikk positiv test på ikm dagen?

Anbefalte innlegg

Jeg har ikm i dag, og tok en test i dag morges som var negativ. Jeg som håpte på to flotte røde streker...

Men jeg har ingen tegn til at mensen kommer, og pleier alltid få den tidlig på morgenen, og pleier ofte ha litt spotting først.

Forrige gang jeg var gravid, testet jeg ikke før en uke etter ikm, så jeg vet ikke om jeg er en slik person so mdet slår ut på sent.

Men har noen vært gravide selv om det ble negativt på ikm dagen?

Er det fortsatt håp for at jeg kan være gravid?

Jeg har hatt så gode følelser for at det skulle sitte i flere uker nå. tenkte jeg skulle teste igjen på mandag om ikke TR har kommet til da.

Testen jeg tok, var ganske gammel, kan det ha noe å si? Skal den ikke fungere så lenge kontrollstreken kommer opp?

Fortsetter under...

Jeg har vært gravid en gang, men det gikk skeis i tidlig sa. Da hadde jeg ikm på en fredag og testet da med cb 3 dager før, da var det ikke antydning til strek. Fikk positiv test på søndags kveld først.

Så. ja, du kan være gravid selv om du ikke tester positivt idag. Så vent en dag eller to og test igjen hvis ikke tr har kommet da.

Lykke til =)

Sist jeg var gravid fikk jeg ikke positiv test på IKM-dagen........ Fikk positiv test etter ca 1 uke.... Resultatet ligger ute i vogna og sover nå:)

Var datoen på test-strimmelen ok, skulle det ikke ha noe å si!

Jeg testet ikke positivt før to-tre dager etter ikm da jeg var gravid med junior. Denne gangen testet jeg positivt en dag før ikm, så det er kanskje forskjellig fra svangerskap til svangerskap?

Lykke til!!

å ja... når jeg ble gravid med sønnen min så hadde jeg ikm 20 oktober husker jeg... .. tok test på test.. den 3 november ble den positiv.. og nå er sønnen min snart 1 år.. så jeg var nesten 7 uker på vei før den ble positiv..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...