Mamma til verdens beste barn Skrevet 12. mai 2006 #1 Skrevet 12. mai 2006 Noen som har erfaringer? Jeg skal til kiropraktor med Alexander 12.45 og han skal spise 13.30 igjen. Det tar ca 25 min å gå hjem fra legesenteret, så jeg må vel belage meg på å mate han der nede. Men kan jeg lage ferdig MME og ha det på termoflaske? Vet at den ikke skal være i romtemperatur mer enn ca 1 time, men den lages jo i kokende vann, og vil jo holde seg varm i termobeholderen. Men den vil jo være på flasken i ca 2 timer (høyst). Har prøvd porsjonsmelken fra småfolk, men han får litt vondt i magen av den (tror vi) så nå har vi bestemt oss for bare å bruke collett en periode for å se om det blir bedre. Han er 7 uker gammel bare. Påskebaby 2006 ble Marsbaby:)
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 13. mai 2006 #2 Skrevet 13. mai 2006 hei du.... slik gjør jeg det når vi er ute på vift: heller kokendede varmt vann over på en termos, kokt avkjølt vann på ei lita imsdal flaske og akk mengde med mme i en liten tupperwareboks. blnader jeg bare til når huhn skal ha mat" dette syns jeg er enkelt og smart.... ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå