Gå til innhold

Til Hebbie?!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Til Hebbie: eg har forstått det sånn at du ikkje er gravid for første gang og at du er så flink og snill til å svare her inne...men mest fordi du har litt erfaring (hvis eg ikkje tar feil) med å vere gravid så har eg eit spørsmål...litt ekkelt men likevel: det gulkvite slimet dåkke snakka om...e det vanlig å ha det i begynnelsen av svangerskapet?? eg e i veke 9 no og har det nesten kvar dag enten meir eller mindre. Er det vanlig? kjem meir hvis eg har stressa eller gjort masse en dag, mindre om eg gjer lite...normalt???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei :o)

 

Jo - jeg er faktisk gravid for første gang :o)

Jeg svarer utifra det jeg har plukket opp her på BIM ( hvor jeg er daglig flere timer til dagen ), internett, bøker og erfaringer fra andre gravide som jeg kjenner.

 

Jeg vet ikke hvorfor vi får mer produksjon av utfloden, men det er helt normalt. Noen dager får jeg så mye at papiret har "sklidd", andre dager bare litt klissete og slimete....

Skal ikke se bort i fra at det er påvirket av deg og hvordan du påvirker kroppen i enkelte situasjoner. Jeg har aldri tenkt over hvordan jeg er når jeg får mye eller lite utflod.

Men ikke bekymre deg - dette er normalt :o)

 

Har du merket en klump i magen rett under navlen, sånn ca. på størrelsen med en appelsin ??

Jeg er 9+3 i dag og kjenner det - er sååå glad !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og tusen takk for svaret! På jobb i går, så eg fikk ikkje svart før no. Er normalt ikkje oppe på denne tida, men e så kvalm at fy!! Det verste e at eg ei pyse på å vere kvalm, syns det e så grusomt...så no sitte eg her og håpa det snart over!

Men nei, eg har ikkje kjent nåkke endå, e 8+6 i dag..men eg har litt spekk å kjenne gjennom, så kanskje eg må vente litt før eg kan kjenne det sjøl!

Takk igjen for svar, og lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei - det er ikke gøy i det hele tatt å være kvalm...har vært det de to siste dagene igjen....

 

Har spist 4-5 mandler, men har aldri tenkt på om det faktisk funker.

hehe...jeg har spekk på magen jeg også, men hvis jeg trykker litt lett på skrått rett under navlen så kjenner jeg kulen (livmora), men må slutte med det. Har begynt å få litt vondt i magen etterpå.

 

Lykke til med deg også :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...