KlemC 3småUnder3år Skrevet 12. mai 2006 #1 Skrevet 12. mai 2006 Og hvilken grunn er det for det.. Lurer som vanlig jeg...
Sara Rompompei Skrevet 12. mai 2006 #2 Skrevet 12. mai 2006 Jeg skal ha planlagt keisersnitt denne gangen. Av medisinske årsaker. Revnet helt under forrige fødsel og har hatt 3 operasjoner etterpå for å rette opp feilen. Tror ikke legene tør noen vaginal fødsel på meg.
Boogie Skrevet 12. mai 2006 #3 Skrevet 12. mai 2006 Jeg skal ha normal fødsel med mindre det oppstår noe som gjør at KS er anbefalt medisinsk / sikkerhetsmessig. Jeg synes det er det naturlige. Hadde en normal fødsel sist, og det var jo selvsagt helt for j..... men når jeg tenker på det i ettertid, er det (merkelig nok!!) en fin opplevelse å tenke tilbake på.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2006 #4 Skrevet 12. mai 2006 Jeg må kanskje pga at morkaka er for langt ned, men dersom den skulle flytte seg håper jeg å føde normalt pga skrekkopplevelser med keisersnitt sist fødsel. KS er et alternativ som kun bør brukes av medisinske grunner!
Susanne-75 3 gutter! Skrevet 12. mai 2006 #5 Skrevet 12. mai 2006 Hei! Tror kanskje jeg skal ta keisersnitt, pga fødselsangst bla. Har vært gjennom to traumatiske fødsler og det er endel som tyder på at det ikke helt er enkelt for min kropp å føde. Hadde hastesnitt sist, det tar mye lengre tid for kroppen å komme seg og har ikke så veldig lyst til keisersnit heller. Men babyen må jo ut, da :-) Bestemmer meg helt underveis, men foreløpig tror jeg det blir keisersnitt. Du da? Klem!
fembarnsmammaertoppenღ ღ Skrevet 12. mai 2006 #6 Skrevet 12. mai 2006 hadde ks sist gang, jenta mi lå i sete leie og var nesten 4,5 kg. legene ville ikkje ta noko sjangs på fødsel. det gjekk kjempe bra...ganske rart. har født mine to andre barn, men håper på vanlig fødsel denne gangen :-) skal gjevnlig på kontroller siste mnd. skal du ha ks?
KlemC 3småUnder3år Skrevet 12. mai 2006 Forfatter #7 Skrevet 12. mai 2006 Nei ikke det jeg vet... Hehe.. men vis noe skjer så for guds skyld få ungen ut:) Morkaken ligger bra og alt det der men vi får se.. kanskje det bli vanskelig å føde natulig.. mannen min er 2 meter og jeg selv 170 .. Var litt nyskjerig..
*Udon'tKnowMe* Skrevet 12. mai 2006 #8 Skrevet 12. mai 2006 Jeg skal til KS vurdering i uke nån og tredve.. Da skal de ta røntgen av bekkenet mitt og male babyen.. Dette fordi jeg er lita, smal og tynn.. men jeg håper egentlig på vanlig fødsel.. det ENESTE jeg ser som positivt med et ks er at man får vite når det blir å skje på forhånd
Haldis84 har fått Christopher Skrevet 12. mai 2006 #9 Skrevet 12. mai 2006 Jeg skal ha planlagt KS 9 september på Riksen. Dette pga sykdom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå