Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg jobber bare 66% jeg, (men det er fordi stillingen min ikk er større) men på jobben min er det så SINNSYKT VARMT at jeg holder på å renne bort!! Å det kan jo ikke være bra for babyn!! Hmm!!

Men jeg har bare 5 uker igjen å jobbe, så skal jeg ha ferie, å deretter permisjon så tror nok det går bra!!

Det er viktig å tenke på seg selv å den lille, å ikke slite seg helt ut før fødselen!! ;) ;)

jeg har termin 31 august, og jeg jobber ikke 100%. var sykmeldt 100% fra jul til påske grunet oppkast. jobbet 50% fra påske til nå. var hos legen i stad og nå skal jeg bare jobbe 40%. men jeg kaster fortsatt opp, og jeg jobber i barnehage som har gått litt utover ryggen og bena. kommer til å jobbe 40% frem til 1.juli, da har jeg ferie, så er det permisjon.

Annonse

Har termin 1. september og jobber fullt. Ikke noe problem, merker bare at jeg er litt mer sliten etter jobb. Vikaren min kommer ikke før 1. juni og hele juni skal brukes til opplæring. Men etter det håper jeg det blir litt roligere dager i og med at vikaren er på plass. Hvis formen holder seg regner jeg med å jobbe fullt frem til permisjon (evt noen uker ferie). Men man får ta det som det kommer, aner jo ikke hvordan formen utvikler seg :o)

Gjest Frantic

Venter nr 3 med termin 20.august og er fortsatt i full jobb. Siste uken har jeg vært inne på føden pga smårier og farget utflod, så jeg har fått beskjed om kanskje å trappe litt ned. Jobben min innebærer en del stress for tiden med kort tidfrist på et prosjekt som skal inn. I tillegg har jeg jo to små gutter på snart 5 år og 2 år som krever en del, så jeg er ganske sliten nå. Likevel har jeg lyst å klare å være i jobben en stund til, synes det er kjekt å ha noe som adspredelse - da går jo tiden også så mye fortere... Skal ha ferie fra 17. juni, så det hadde vært kjekt å jobbe frem til da iallefall....men det er klart - helsen først, en gambler jo ikke med den lille i magen!

Jeg har termin i slutten av august og har fått min første sm denne uken. Jeg har astma og en bronkitt jeg aldri ble kvitt. Når jeg ble sm, datt jeg sammen som en sekk. Klarte ikke å få gjort noe skikkelig slik jeg hadde tenkt. Var nok svært sliten ja. Håper det bedrer seg slik at jeg kan komme meg tilbake i jobb. Men jammen godt med et pusterom :)

Annonse

Har termin 9.august, er sykmeldt 30% så jeg jobber i gjennomsnitt bare 6-timersdag pga. sterke kynnere og var så sliten på og etter jobb. Har det mye bedre nå, det tok tid, men da jeg endelig tok mot og ba legen om sykmeldig trives jeg bedre og det har mye å si!

Gjest 5 andre

Jeg er fulltidsstudent og jobber på si. Disse dagene er helt sinsyke. Har 3 stor eksamener de neste to ukene. Så jeg er på skolen fra morgen til kveld. Leser og leser og leser.... Hmf. Slitsomt. Hodet er tomt og bekkenet verker av all denna sittingen. Men 1. juni har jeg bare jobben å utføre, og det gleder jeg meg til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...