Gå til innhold

Skal kjøpe vogn imårn! =)) yihaa..

Juni_baby

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Har ringt og spurt etter vogna i dag, men der var det ingen som visste. Jeg måtte ringe igjen på mandag når daglig leder var der for det var kun hun som vistte hva Emmaljunga hadde sagt..! Hæ? Jeg fikk beskjed om at de kunne få den fra Oslo, og at da ville det bare ta et par dager! At jeg var heldig de ikke måtte bestille fra Emmaljunga, for da kunne det ta en mnd, kanskje mer! Blir gal jeg ass...

Annonse

Takk! :)

Hun sa jo de hadde den i Oslo, så nå kommer jeg til å bli skikkelig irritert hvis hun ikke har bestilt den enda og så viser det seg at de plutselig har blitt utsolgt!

Kan jo evt dra til Svinesund å sjekke da, på den vognbutikken der, men det er jo ikke noe garanti for at de har den der heller... Litt langt å dra for en bomtur liksom...

Ringer mandag jeg, så håper jeg det ordner seg! :)

Jaaa! Emmaljunga sine vogner er såå fine! =)) Falt helt for dem, og ble ikke så veldig skremt av prisen heller.. hehe.. :)

Betalte 7000.- for vogna med stelleveske. :) Er helt fornøyd med den, og gleder meg til jeg kan trille gullet mitt i den. :) Kan sitte å stirre på vognen leeenge.. :) Åååå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...