Kafongaen Skrevet 12. mai 2006 #1 Del Skrevet 12. mai 2006 Jeg er så glad, så glad.... eller hvordan det nå var reveenka gikk rundt og sang. Glad er jeg definitivt (selv om jeg verken er gift eller skilt siden sist), derimot har vi klart å finne en donor. Lang tids leteaksjon via venners venner etc. har gitt oss et resultat vi er veldig fornøydt med. Avtaler er laget, og nå er vi i gang igjen! Selv om jeg "selvfølgelig" føler meg fryktelig gravid allerede, jobber jeg mye med å ikke "være så gravid". De fire pp-ene i fjor lærte meg og oss om hvor ufattelig slitsomt og krevende det var å være på kontinuerlige opp og nedturer. Opp og ned vil det selvfølgelig være også nå, men prøver i hvert fall å ha et visst ting-tar-tid-perspektiv. Og mest glede oss over å være igang igjen! -Også har jeg selvfølgelig nedtelling til IKM 23.mai da........ Må hver dag ta så lang tid????!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5022682-i-gang-igjen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå