Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en kjæreste jeg har hatt siden jeg var 4 måneder på vei.. vi bestemte oss for å flytte i lag 1 måned før pia kom.. det gikk flott det.. jeg hadde også spurt om han virkelig mente dette mellom oss, da jeg har hatt skikkelig problemer med barnefaren.. han har vært et troll i mot meg.. både utro og prøvde å psyke meg ned til noe som ikke var sant.. så med andre ord ikke enkelt..

Fikk inntrykk av at dette var seriøst, etter at pia kom har det bare vært elendighet.. i begynnelsen tålte han ikke baby skriking.. ble sur å grinete å bare lot som han trøtt å sliten å satte seg foran tven å nektet å høre.. Var sur å grinete annen hver dag.. dette slet forferdelig på meg..

så prøvde å ta opp med han at dette ikke gikk over for verken meg eller babyen.. da kom det noen dager der han var smør blid og virkelig brydde seg.. så var det tilbake igjen;( Så ente det med at jeg flyttet hjem til mine foreldre en tid..

da han har tryglet å¨bedt om at jeg måtte komme tilbake så¨var planen å gjøre dette i helgen som var.. vi gikk ut for første gang i helgen i lag, på våres 6mnd dag..

gjett va som skjedde?? neida 2 dager etter innrømte han at han hadde vært utro den natten vi hadde vært ute.. (han forsvant bare plutselig ute), han hadde vært drit full å skjønnte ikke hva som hadde skjedd.. å det var med bestekompisens dame:( jeg ble sjokket..

Men han gråt å sverget for at dette var helt foferdelig.. å jeg bestemte meg for å gi en sjanse.. på et krav.. at han leide ut sin leilighet å vi fikk prøve på nye ark i en leid leilighet.. ja sa han til det..

Nå en uke etter har han begynt å fire på kravet.. mener at han ikke kan gjøre det.. for stor sjanse å ta.. å at han mener jeg krever for mye..

hvem var det som var utro da?? i går prøvde å forklare at dette ikke gikk over for babyen.. å han måtte stå for sine handlinger og godta kravet.. senere slo han av telefonen å gikk bare inn på msn senere å sa han slet sånn at han ikke kunne snakke lenger.. visste ingenting lenger..

hva er dette for noe?? jeg klarer ikke mere.. føler meg utslitt.. i tillegg til at jeg liksom skal få tillit til han igjen.. men han bare prøver ut alt.. å gråtet i telefonen og forteller hvor gla han er i oss to.. merkelig måte å vise det på eller??

trenger sårt råd...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære deg, jeg tror egentlig du vet innerst inne hva du må gjøre. Din eks var utro, din nåværende var utro. Bunn i grunn er det ingen forskjell. Han oppførte seg respektløst overfor deg, forholdet og barnet ditt som han har påtatt seg et ansvar overfor. Han oppførte seg respeltløst overfor sin beste(?) kamerat. Vil du virkelig være med en sånn mann? Er det en slik rollemodell du ønsker at barnet ditt skal vokse opp med? Skal jenta di lære at menn er svin, og det er greit? Og skal du vokse deg inn i et destruktivt forhold der du tilslutt stilletiende aksepterer slik oppførsel? Det er jo dit du og datteren din er på vei hvis du fortsetter dette.

Jeg vet du opplever kjæresten din i gode øyeblikk, og at han sikkert kan være uendelig god i sine stunder. Men tro meg, han kommer til å såre deg igjen. Du må spørre deg selv om du ser deg og han sammen om 20 år. Hvorfor ikke bare bryte nå mens visa er "god" og datteren din er for lita til å oppleve noen følger av bruddet.

Lykke til:)

Skrevet

Hei du :)

Mitt råd til deg er å komme deg vekk fra han og starte på nytt.

Bruk heller tiden din, kreftene og overskuddet på datteren din, og ikke på å bekymre deg for når neste gang han kommer til å være utro eller gjøre mere dumt :-)

Tror du innerst inne vet at dette ikke kommer til å fungere, så det er like så greit å gjøre det nå istedet for å gi det enda en sjanse til for å så bli skuffet igjen.

Ønsker deg masse lykke til.

Jeg vet det er veldig enkelt å si det og ikke så lett å gjøre det, men jeg tror det er det beste iallefall for deg og lille jenta ;-)

Skrevet

Tror nok du får det bedre uten denne mannen ja...Virker slik på innlegget ditt.

Ting blir sjelden bedre selv om man flytter til en annen bolig altså...Er forholdet dårlig blir det ikke bedre av å flytte...

Lykke til anonym,håper du finner en løsning på problemene som er til det beste for deg og ungen din.Ikke godta å bli sviktet på dette viset,du fortjener bedre enn en som er utro flere ganger.

Klem fra

Skrevet

takk for svar:) det hjelper litt på uansett å få høre om det er meg eller hva.. jeg har hele tiden trodd at utroskao var noe jeg kom til å slå fingrene helt av.. litt sjokket av meg selv, vet ikke om noe er knekt inni meg etter alt dette styret.. burde jo absolutt kuttet ut allerede da jeg fikk vite at han var utro... skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig.. det må være det at hver gang han ber om unnskyldning å gråter og sier han elsker meg så regner jeg med at ting skal bli bedre..

nei jeg må nok klare å være alene en stund nå. tror jeg bare må la telefon være telefon for en ukes tid å kjenne på mine tanker..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...