Gå til innhold

September: hvor mange tenner har deres små fått nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nina har 2 stk nede. De kom i slutten av mars.

Skrevet

min har to tenner nede som kom i mars, 1 tann oppe og 4 som venter på å trenge igjennom oppe=(

Skrevet

oppdatering=) enda en tann oppe er igjennom..hehe 3 igjen=)

Skrevet

Tuva har fått to tenner nede, så er det to oppe som såvidt titter fram, pluss at to til er på vei.

Skrevet

Elilas han har fatt 2 nede sen ett par mander tillbaka, tror det var feb. Men sen dess har det statt still. Ser att det e ett par till pa vag inne i munnen hans. Men de verkar tatt ferie. Skulle inte skada dock om han fick fler. Han blir sa sur nar han ater, de gor val ont eller ngt liknande :-)

Skrevet

min lille har to nede og nettopp fått sin tredje som er oppe

Skrevet

Oscar har 4 nede, men trur d e flere på vei.. :) Arti, men skummelt å gi han brødskive. Han biter meg av og til i fingeren, og d gjør vondt:) He he

Skrevet

Det er det eneste Tim er tidlig ute på. Her kom tann nummer 6 for en måned siden. :)

Skrevet

Her er det 2 nede som kom da Trym var 7 mnd

Skrevet

Her er det 2 nede! Så søtt å se på hehe...

Skrevet

Ask har og fått dei to framtennene nede. Den første kom dagen før 7mnd, den andre vel ei veke etter. Nusselig er det!

Skrevet

Andreas har 6 og en halv tenner. Fikk første tann oppe når han var 4 mnd. Er visst ikke noe gøy å få tenner, er litt sur kan man si...stakkar.

Skrevet

Ingen..

Skrevet

4 tenner med to ukers mellomrom. Oppdaget de to oppe for et par dager siden og forstod plutselig han gretne humør som jeg egentlig burde kjenne igjen...

Skrevet

2 nede. De kom begge to på en gang, dagen etter han var 7 mnd :)

Skrevet

6 Tenner her = ) De 2 første kom når han var 4 mnd. Så kom 4 til når han var 6 mnd.

Skrevet

her har han 2stk nede..........;-)

Skrevet

3. tanna oppe er igjennom=D nå er det 5 små tannebisser ute=)

Skrevet

kun en tann som kom i helgen

Skrevet

Endelig en liten tannstubb nede er på vei opp her også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...