Gå til innhold

Clearblue - vise positiv før ventet mens ?

Anbefalte innlegg

Jeg er så kvalm og svimmel - tipper vi har klart å blir gravide, men har IKM rundt 14 mai tidligst.

Tok en clear-Blue test i dag som ble veldig negativ (ingen tendens til strek)

Betyr det at vi absolutt ikke er gravide, eller er det fordi det står i bruksanvisningen at den viser korrekt svar allerede 1 dag etter IKM at jeg fikk negativt i dag ?

Eller ville den fått i alle fall en antydning til strek om jeg var gravid selv om jeg testet før jeg egentlig burde.

Noen i samme situasjon eller som bare vet som kan hjelpe meg ?

Skulle gjerne tatt et glass vin i hyggelig selskap i helgen men tør ikke hvis jeg er gravid !!!!!

Fortsetter under...

Jeg fikk positivt svar på CB digitaltest 3-4 dager før ventet mensen, men disse testene er merket med "3 dager før", så hvis du tok en test som er beregnet på samme dag som ikm, så er den kanskje ikke sensitiv nok?

Jeg tok en vanlig test med streker på ettermiddagen samma dag, den slo ut svakt. Jeg synes de digitale testene er bra, kanskje du kan prøve en slik og se om den slår ut? der er det i hvertfall ikke tvil om tolking av resultatet, det står det jo enten gravid eller ikke gravid i displayet.

Lykke til:)

Jøss, jeg er jammen lite oppdatert.

Kjøpte en vanlig test og visste ikke at det fantes digitale tester.

Koster vel masse de da ?

Jeg får være forsiktig med vinen i helgen (og skylde på at jeg fremdeles ammer min sønn på 8 mnd) så får jeg teste til uka....

Spennende !

Tusen takk for raske svar, dere !

Lykke til !

Ja, de er nok dyrere, og jeg har bare sett de i 3pk, så det blir jo kanskje litt i overkant av hva man trenger. Men hvis du klarer å vente noen dager til holder det vel med en helt vanlig test, de slår vel ut sterkere etter hvert som hcg stiger.

Testene er i hvertfall billigere å bestille på nettet.

Lykke til:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...