Gå til innhold

Vår lille prinsesse kom til verden 1.mai

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter det som må være århundres beste fødsel kom hun, vår lille prinsesse. Hadde lette rie i ca tre timer, vi fant ut at vi skulle dra ned til føden kun for å sjekke om den lille hadde det bra for så å dra hjem igjen og så for flere timer med venting hjemme... Jeg hadde nemlig nesten ikke vondt, men takene kom ca hvert 3-4 min. På føden fikk jeg den gledelige beskjeden om at jeg hadde 7 cm åpning, og jeg hadde nesten ikke vondt!! Fikk helt sjokk jeg, enda godt vi dro ned for 40 min senere var hun ute!! :)

Gled dere alle sammen, det er en utrolig fin tid dere har foran dere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med en fin fødsel og ny prinsesse.

lykke til videre:-)

Skrevet

Ja,det er vel hva man kan kalle en drømmefødsel!!!!!

Gratulerer såååå masse med prinsessa!!!! ;-)

Skrevet

He Gika,

Gratulerer så mye prinsessen, jeg venter vår tredje prinsesse i slutten av juli og lurer på om de andre fødslene var like lette?:)

Mine fødsler har nemlig blitt "lettere" for hver fødsel (2)

Hilsen snart_3_barns_mor

PS! Lykke til"!

Skrevet

Hei du, litt treg av meg jeg :). Men med 3 barn hvor eldstemann er 4år ligger vi ikke akkurat på latsiden om dagen...puh!! Men det er helt klart mest kos! Ikke sikkert du ser svaret engang nå, men det er jo verdt et forsøk!

Kan glede deg det med at mine andre to fødsler var laaaangt fra så greie som denne, de var både lange og selvfølgelig veldig vonde... Har hørt flere tredjegangs som har hatt det slik som meg, så vi får krysse fingre og tær for at din fødsel også blir slik. ønsker deg uansett lykke til!!

Skrevet

Gratulerer så mye!!!

Ma jo være verdens hærligste følelse å endeli få den den etterlengtede lille jenta.

Misunnelig jeg...

Skrevet

Den var kjapp!

Gratulerer så mye med prinsessa!!:-)

Skrevet

Gratulerer så mye! Jeg ønsker meg også en lett og fin fødsel :o)

Kos dere!!!!

Skrevet

Grattis så mye med din lille prinsesse................... Så heldig du er som hadde en så lett og fin fødsel, det håper j at jeg og får--Har 2 jenter fra før, med dem begge brukte jeg llllllaaaaaaaaaaaaaaang tid, og sleit med rier i 2 døgn... men håper at det ska gå lettere denne gangen... Venter en liten gutt den 28 mai... så da går jeg bare her og venter utålmodig......

Ha en fin barsel tid, og kose dere masse.....

tussimor vil ha fødestøv.......................

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...