Gå til innhold

Hvis du ble millionær...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du plutselig hadde mange millioner på kontoen, hva ville du gjort med dem da? Ville du gitt bort noe til familie og venner, hvor mye?

Ville du ha fortalt om millionene dine til de du kjenner, eller ikke sagt noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh jeg hadde gått bananas. Skulle betalt ned feks studielånet til mine nærmeste venner, uten å si noe. Å gjort søstrene mine gjeldfrie. Bare gjort det. tenker de hadde lurt. Tatt de med på en spaweekend til øst europa. Så hadde jeg gikk noe til varmestuens venner. hadde nok ikke snakket om at jeg hadde vunnet penger, men jeg hadde ikke holdt det hemmelig heller.

Skrevet

hadde betalt min og sambos gjeld, mamma, pappa og søskene mine sin gjeld....småen hadde fått en konto med en del på..og så hadde eg gått amok i butikkene..hehe...pengene skule fått bein å gå på....

Skrevet

Kan man bare ringe til banken eller lånekassa og si at man skal betale gjelden til xxx?

HI

Skrevet

Jeg ville betalt ned all egen gjeld og mine foreldres, det er noen millioner der gitt.... Også ville jeg gitt startkapital til søsteren min så hun kunne kjøpt leilighet. Også ville jeg faktisk gitt bort resten til gode formål.

Skrevet

Ja, bare få kto nr så kan du betale ut lånene til andre.

Har du fått millioner på kto din du din heldiggris!!!

Mitt kto nr er..... he he

Skrevet

Hadde jeg fått mangen millioner hadde jeg kjøpt hus til meg selv, kjøpt ny bil til mor, kjøpt en leilighet til min søster og tatt med hele min familj på ferie. Etter det hadde jeg gitt penger til mor og min søster hver gang de trengte noe. Hadde vært så deilig.

Jeg hadde ikke fortalt til andre at jeg blitt millioner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...