Delfin Skrevet 12. mai 2006 #1 Del Skrevet 12. mai 2006 Er det noen som har termin rundt 12.-14.januar her? Etter min utregning har jeg termin 12. eller 14.januar, er litt usikker på min sykluslengde. Den har variert litt. Når var dere på den første GU-undersøkelsen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morra di Skrevet 12. mai 2006 #2 Del Skrevet 12. mai 2006 Jeg har ca 16.januar...tror jeg. Har ikke vært hos legen enda, og er veldig usikker på når det er på tide å gjøre det. Hmmm...gode råd mottas med takk! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. mai 2006 #3 Del Skrevet 12. mai 2006 Jeg har ca 22 januar, så jeg henger litt etter dere jeg da, fant det ut for to dager siden, og da var det 3-4 dager til ikm, så jeg er ganske nervøs for at det skal ende i tidlig sa... Men gratulerer til dere som er litt lenger på vei:) Jeg spurte om legetime her inne igår, og fikk som svar at det er vanlig med første legetime fra uke (8)10-12, så jeg har tenkt til å vente en stund før jeg ringer legen..det er jo isåfall ikke noe hast. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 12. mai 2006 #4 Del Skrevet 12. mai 2006 Jeg har termin ca 13. januar. Har ikke kontaktet legen min engang ennå, men regner ikke med å få time før jeg er i uke 10 - 12... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå