Anonym bruker Skrevet 12. mai 2006 #1 Skrevet 12. mai 2006 Skal snart til UL, men er så spent....skal vite det.... Har ikke vært dårlig, bare ett par dager med kvalme, lyst på søtsaker, spesielt slike som er salte, sure og syrlige..... Lagt på meg 5 kg de første 4 mnd, men bare magen (litt på rumpa:) ) Blir solbrent av ingenting, tilogmed på fingrene, har bekkenløsning (fra uke 14) Ellers ingen humørsvingninger og snakke om, blid og glad. Hjerteslag til den lille har blitt målt 2 ganger, 144 og 130. litt større symfysemål enn normalt.... Noen som har lyst til å gjette??? Spennende :)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 12. mai 2006 #2 Skrevet 12. mai 2006 Tipper gutt jeg!! Eller jente )) Hehehe... La oss si gutt da ))
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2006 #3 Skrevet 12. mai 2006 He he:) Skal bli spennende....foruten at jeg bare la på meg 6 kg forrige svangerskap og ikke hadde bekkenløsning, ble det jente, så vi får se....tør ikke gjette selv.
Susanne-75 3 gutter! Skrevet 12. mai 2006 #4 Skrevet 12. mai 2006 Tipper gutt, jeg:-) Kjenner meg igjen i en del, har båret frem to gutter. Vet ikke hva jeg får denne gangen, da...Vi må få høre da! Kos deg på ul!!
~Monsoon~en gutt, en jente~ Skrevet 12. mai 2006 #8 Skrevet 12. mai 2006 Definitivt gutt!! Hørtes ut som mitt første svangerskap!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå