anitra Skrevet 12. mai 2006 #1 Skrevet 12. mai 2006 er det normalt?er nesten verre nå enn før. tror ikke jeg lyger om jeg sier at jeg må bruke 1 min på å komme meg ut av senga om morgenen. er også forferdelig my styr for å få snu seg om natta. blir så frustrert for tenkte d skulle gå over etter fødselen. er en uke siden den imårra....
susemor-3 små Skrevet 12. mai 2006 #2 Skrevet 12. mai 2006 Etter at jeg hadde født nr 1 for to år siden, fikk jeg grusomme smerter på den ene siden av bekkenet. Jeg hadde ikke hatt bekkensmerter før fødsel, men det kom altså etterpå. Da gikk jeg til legen og fikk henvisning til manuell fysioterapeut som dro i ben og rygg og satte nåler på visse punkter. Etter 3 behandlinger var jeg helt fin igjen. Så hør med legen om du kan få henvisning til fysioterapeut (nå er det kanskje mulig å rett til fysio pga nye regler). Ellers er det vel vanlig å ha litt bekkenplager rett etter fødsel, og at det gradvis blir bedre. Lykke til, håper du snart blir helt bra:-)
mamman-t-småpian Skrevet 12. mai 2006 #3 Skrevet 12. mai 2006 Det kan høres ut som at bekkenet ditt har gått i lås, eller rettere sagt ikke gått tilbake i riktig posisjon. Det skjedde med meg etter 1.gang. Du bør ta kontakt med en manuell fysio som har god greie på bekkenløsning, slik at du kan få hjelp til å ha bekkenet riktig på plass igjen. Jeg har fått beskjed av min fysio å ta kontakt igjen så tidlig som mulig etter fødsel dersom jeg fortsatt har like sterke eller verre smerter. Så lenge fysio vet hva hun driver med er det en grei sak å få bekkenet på plass igjen. Lykke til !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå