Gå til innhold

TFK på Barneverden i Sandvika?

Anbefalte innlegg

Vi skal inn og se på gromvogna (joggster twist) for siste gang i dag før vi bestiller fra nederland. Noen som vet om de har mange vogner inne på Barneverden i Sandvika? Eller evt stoffprøver. Må jo se alle fargene før vi velger en!

eller er det andre butikker dere anbefaler???

bør ligge langs E18 oslo-drammen

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5021134-tfk-p%C3%A5-barneverden-i-sandvika/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har hørt rykter om at de skal ha den på tilbud på barneverden denne uken. Har ikke vært i butikken i Sandvika, så jeg vet ikke hvor godt utvalg de har der.

Jeg var en tur på 0-4 på cc-vest og der hadde de mange farger utstilt. Jeg ble i allefall litt klokere på hvilken farge jeg skulle velge etter å ha vært der.

Jeg har planer om å kjøpe samme vognen som deg, men i Tyskland, foreldrene mine skal nemlig en tur ned dit. Håper på at det er endel å spare på det.

Du har kanskje farta ut nå, men prøver likevel.

Den ligger i lilleakerveien. men selve butikken ligger på nedsiden hvis du kommer fra E18 tar du til venstre rett før senteret da ligger butikken til høyre i enden av gaten.

fant det! men du glemte å si at de stenger tidligere enn "ordentlig" cc vest...så det var stengt da vi kom dit buhuu! Rakk akkurat fra til barneverden i sandvika før de stengte men der hadde de ikke noe av den oransje inne..sukk så da bestiller vi rød vogn tenker jeg, den har vi sett og den liker vi begge to. (men den har de såklart ikke på lager hos babyjungle he he er jeg uheldig eller?? )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...