Gå til innhold

vondt ved samleie.Noen med samme følelse?

Anbefalte innlegg

Sluttet med p-piller for nesten to uker siden.og utifra min vante syklus skulle eggløsning nerme seg nå evt være nå. i går kveld kosa jeg og samboern, men det gjorde litt vondt innimellom når han var inni meg. litt sånn følelse av at han kom borti noe. var ikke sånn fårrige kveld da vi kosa. Tenkte kanskje om dette var livmortappen som hadde åpnet seg, slik at den var litt ømfintlig. Det er noen få ganger jeg har denne følelsen. Det er veldig sjeldent men tenkte kanskje tappen var grunnen. Var jeg fruktbar i går.Vet at tappen går høyere opp enn vanlig ved EL men den blir kanskje varere for berøring når den åpner seg. Kjenner som regel ingen ting ved sammleie, men som sagt noen ganger har det vært slik. Noen andre med samme erfaring?

Fortsetter under...

Jeg merket at det gjorde litt vondt på den ene siden, omtrent der eggstokken er, da vi hadde sex omkring el-dagen. Akkurat som den traff og det gjorde litt vondt.

Jammen ser det ut som det klaffa for oss, så du får se på det som et godt tegn, forhåpentligvis har dere truffet el ganske bra da!

Ja kanskje det klaffet bra.Er litt støl nede i magen i dag.Dette er vår første pp.Har en gutt på 1 år. Klaffet på første forsøk den gangen. Får krysse fingrene. Grattis til deg med en liten en i magen. Det er en fantastisk følelse.

Ja, det er litt markelig følelse. Her har det visst også klaffet på første pp noen sinne, så jeg ble litt overrakset, trodde det ville ta lengere tid. Men testet flere dager før ikm, så jeg går og er litt nervøs for tidlig sa, det anbefales jo å vente med testingen siden sjansen for å miste tidlig er veldig stor. Håper den sitter godt:)

Fikk faktisk vondt på den måten du beskriver i dag, litt rart det der. Men tror ikke jeg skal ha el før begynnelsen av neste uke. Skal begynne å teste el i morgen, men da har jeg kanskje bomma på beregningene da? slik at el er nå? Har ihvertfall ikke hatt el slim ennå- Jeg har aldri forstått meg på det sjekke-tappen opplegget...

hmmm. nå ble jeg litt forvirra gitt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...