Gå til innhold

Hvor blir det av tanta???


Maries mamma

Anbefalte innlegg

Go morgen alle sammen:o)

 

Nå er det 4 dager siden IKM,og tanta har enda ikke kommet...Tok gr,test på IKM og for to dager siden,men negativt svar.Hm..Dette er frustrerende,kan jeg være gravid...??Kan jeg håpe?

Har hatt en del murringer,strekk,akkurat som det brenner i magen,mellom skambeinet og navlen, i to uker nå...En del unormalt slim/utflod og noe ustabil i humøret.1 uke før IKM hadde jeg det jeg vil kalle festeblødning,noe blodig slim i to dager ,deretter brunlig utflod i to dager.Det kom ikke mye,bare på papiret...Er det noen andre der med liknende opplevelser og som har vært gravide?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Plingelise !

 

Sjekket nettopp i systemet og det ser visst ut som den dessverre ikke kommer til deg før til neste år - blir vel sånn ca. om 9 måneder...

Jeg beklager så masse - men dette er ikke noe jeg kan fikse.

 

Inntil da så må du smøre deg med tålmodighet og gjøre det beste ut av situasjonen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fnis..:o) Så koselig innlegg:o)Nå ble jeg gla,men jeg tør ikke håpe...Jeg har gått på p-sprøyta før,så tanta kan være uregelmessig innimellom...

 

Det hadde vært så koselig om det var en liten spire i magen:o)

I ei uke nå har jeg følt meg oppblåst og liksom som om kroppen har samlet vann...Men det kan godt komme av at sol og varme har kommet,det er visst flere sm reagerer med hevelser eller økt vannansamlig da... Jeg antar at du Hebbie har en spire i agen,hvor langt er du kommet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm....p-sprøyte.....

Når tid slutta du på den og hvor lenge brukte du den ?

 

Jeg gikk på den noen år og slutta med den for 2 år siden - fikk vite for en uke siden at ei venninne av meg som også har brukt p-sprøyte slutta for 2 år siden - er gravid. Hun brukte den regelmessig i flere år - jeg brukte noen år om gangen, hadde pause et par år og hadde den et par år igjen....

Jeg visste ikke at hun hadde slutta på den.

Det tok oss så og si nøyaktig 2 år før vi ble gravide og vi har 1 uke mellom oss :o)

 

Jeg er 9+3 i dag :o) og i dag så kjente jeg en kul i magen når jeg trykket på den......

 

Jeg merket det første uka at jeg var så oppblåst og måtte kneppe opp knapp og dra ned glidelås på fritidsbukse - hjemme vel å merke. Tenkte ikke mer over det, trodde jeg hadde lagt på meg masse de siste dagene....men nei jeg var visst gravid :o)

Og kroppen samler jo på vann når man er gravid :o) hehehe......

 

Krysser fingrene for deg :o) XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok den siste sprøyta i okt. 2004.Da var vi i grunnen veldig klar til å få et nurk..Legen og ingen andre sa til meg at det kunne ta så lang tid å bli gravid etter p-sprøyta,så di siste 2 åra har vært tøffe med mye venting og frustrasjon.

 

Så koselig at du allerede kjenner en kul:o)Jeg vil også...Hehe...Jeg får nok smøre meg med tålmodighet!

 

Det er slik jeg føler det,akkurat som jeg har lagt på meg noen kilo,jeg ser det også,endatil jeg går turer og spiser ikke noe som helst usunt...Kan med andre ord si at jeg er kjernesunn...Jeg venter med å teste til mandag,slipper da å ha ei helg med grining...

 

Takk for lykkeønskninger og kos deg masse med svangerskapet:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei - de informerer ikke om slikt alltid. De sier mellom et - et og halvt år..

Men nå kommer det opp at den sprøyta er mer beregnet for dem som ikke ønsker barn eller er ferdig fordi det tar så lang tid før alt er ute av kroppen....

Det er jo veldig dumt at det kan ta opptil 2 år.

Tror legen min sa et halvt år til 1 år.....

 

Du må legge inn et innlegg her da med resultatet...Men hvis du får negativ og fortsatt ikke har fått TR så ikke bli lei - så lenge TR er borte så er det håp. At da er HCG nivået for lavt til å slå ut testen.

 

Jeg koser meg nå når jeg kjenner en klump i magen :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

I forhold til den p-sprøyta..... Jeg har gått på den siden jeg var 15 (er nå snart 23) Jeg skulle ta den igjen i januar,men siden vi ønsket oss barn og det kunne ta opp til 2 år så kuttet vi den ut. Jeg rakk ikke å få tilbake mensen ordentlig en gang før jeg plutselig var gravid :) Jeg ble utrolig glad,men samtidig veldig paff. Vi trodde jo i allefall det kom til å ta 1 år! Jeg tror jeg kan være 9+ i dag,men det er ikke godt å si siden jeg ikke har noe å regne ut i fra... Så det kan nok hende det har skjedd for deg også.. :)

Test igjen om en stund.

Gleder meg til å høre resultatet ditt!

 

Hilsen lykkelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm..Det hørtes jo lovende ut:o)

Skal holde dere oppdater om hvordan det går:o)

Jeg har betrodd meg til ei jeg jobber med om at vi prøver å få et nurk,hun spurte om jeg var gravid!!!!Hun syntes hun kunne se det på meg,var noe med øyene...Hun så det på dattera som er gravid:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,da kom tanta på fredag...Vi skulle kose oss litt i halmen,så kom det litt blod.Jeg blødde litt på lørdag og søndag,men nå har det slutta...Det var så lite at det holdt med truseinnlegg...Tok en test på lørdag,men den var negativ...Så da er vel løpet kjørt...Jeg er så lei av ustabile sykluser og rot....Arg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var trist å høre....men siden du fikk en så liten blødning så trenger ikke løpet å være kjørt !

Kanskje du skal vente en uke og teste på nytt..?

Er flere som har fått en merkelig liten blødning rundt IKM og ikke tenkt mer over det - også har dem vært gravid :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,det er sant det :o) Får teste meg senere i uka,men jeg antar at nå er jeg inne i en ny prøverperiode...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...