Gå til innhold

Noen som husker innlegget "barnefaren har forduftet"? Her kommer en liten oppdatering!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I dag hadde jeg den første samtalen på halvannen mnd med barnefar. All kommunikasjon siden den gang har foregått på sms eller på mail...

Det viser seg naturligvis at han har funnet seg en ny dame. Alle bortforklaringene var nettopp det; bortforklaringer. De har bodd sammen siden begynnelsen av februar, omtrent på det tidspunktet hvor jeg la inn innlegget her på sidene.

I dag traff jeg en venninne fra byen hvor han bor (og har jobbet), som etter en stund innså at min vordende barnefar var samme mannen som var sammen med en venninne av henne! Hun visste ingenting om babyen som nå er 7 mnd på veg, og hadde aldri hørt et pip om meg.

Og nå kommer det beste; da han ringte i kveld var det kun fordi han skulle forsøke å overbevise sin nye dame (som viste seg å sitte lyttende ved siden av ham) om at han ikke visste om graviditeten før i dag!!!!!!!

Hva byr dere???? Mannen er 36 år, og har visst om babyen siden tidlig i november! Og da var han såååå glad for at vi skulle ha en liten baby...!

*spy*

I tillegg viser det seg at han har mistet jobben! Han tok med seg den nye damen sin til Synden og "glemte" å be seg fri fra jobb. Siden det ikke var første gang han "forduftet", fikk han beskjed om å gå da han endelig dukket opp igjen.

Jeg må bare spørre, høres dette ut som en mann på 36 eller en guttunge på 15?

Syns jo nesten synd på damen som har endt opp med ham!

Nå sitter jeg her, pumpa full av adrenalin pga sjokk og vantro, men priser meg LYKKELIG for at jeg ikke har mer med ham å gjøre - og at jeg ikke fikk noen følelser i hjerteregionen da jeg hørte om hans nye erobring! Takk GUD for at jeg er ferdig med ham!!

Ungen kan han bare glemme å treffe, noensinne. Jeg skal ikke ha noen situasjon lik hans ekskone, hvor han uteblir fra avtaler og ungene står gråtende tilbake. Her har han sagt takk for seg en gang for alle.

Og for de av dere som måtte mene at han har sine rettigheter til tross for dumskapen han legger for dag; ryk og reis. Oppfører hans seg som en tulling, skal han bli behandlet deretter - NULL kontakt!

Måtte bare få ut av meg litt oppgulp. Neimen om jeg hadde forventet å oppleve en slik situasjon og en slik behandling, gravid- i en alder av 33 år! Nesten så jeg må klype meg selv i armen for å tro at det virkelig skjer...

Og til alle dere som ikke vet hvordan det blir å være alenemor; den tilværelsen er MYE bedre enn å tilbringe ett minutt mer enn nødvendig sammen med en fyr som ikke setter tilstrekkelig pris på dere!

Lykke til!

(Og til alle menn i hele verden; hold dere laaangt unna meg i fremtiden!!!!! *argh*)

Fortsetter under...

Hei igjen!

Takk skal dere ha! Jeg er fortsatt lykkelig over å være ferdig med denne tullingen...!

Det verste er at han i går ringte to ganger for å forsøke å unnskylde og bortforklare seg - igjen! Og han spurte mer eller mindre direkte om jeg ville vurdere å ta ham tilbake nå - for hans nye kjæreste hadde kastet ham ut pga all løgnen! Hahahahahaah!

As if, liksom!!

I dag har det vært stille fra den kanten, så jeg regner med at hans stakkars, nye dame har tatt ham inn i varmen igjen... Uheldigvis kan jeg ikke tvinge henne til å høre på meg, men hun innser nok tabben om en stund.. Jeg unner virkelig ikke verken henne eller sønnen hennes å ende opp med denne notoriske lystløgneren.

Uansett, jeg er nå i uke 30, har termin 27 juli.

I dag har jeg kjøpt stellekommode med badekar og stellepute i heltre, og er storfornøyd!

Gleder meg masse til å bli mamma til den lille jenta som spreller rundt i magen. Eneste problemet nå er å få bestemt navn innen bebis kommer... ;-)

Ha en kjempefin lørdagskveld!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...