Gå til innhold

Sommerklær?

Gjest

Anbefalte innlegg

Hoff, nå når magen er blitt så stor så kan jeg kun bruke mammaklær..men i forhold til de klærne andre på min alder har, så jeg ser jeg ut som ei gammel kjerring i de! :( De mammaklærne jeg finner er jo kun beregna for 30+ eller noe..ikke for å fornærme noen, men jeg har lyst til å kle meg som om jeg er 20 selvom jeg er gravid! Er det noen som vet om noen steder med litt freshe mammaklær eller noe sånt? Noen tips? :) Setter pris på alt av svar, for nå er jeg desperat!

Fortsetter under...

jeg er 23 å ville heller ikke se ut som ei kjerring med di mammaklærne på. jeg har kjøpt en del kule å søte klær på h&m. kjøpt noe på lindex å. du kan kjøpe vanlig klær også,bare gå opp noen størrelser. har jeg gjort. da kan du fint kjøpe klær på vero moda,only og bikbok f.eks.

supert! I dag har jeg vært å shoppa litt...leita godt blant alle klærne på h&m og fant faktisk 2 kule topper!! =) *overlykkelig* Ska på grillparty idag, så det var i siste liten! Også var jeg på B young og fant en stilig sånn jakkeoverdel, den passe helt ypperlig :) Så nå føler jeg meg litt mer fancy:) Thanx all! Ha ei super helg!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...