Gå til innhold

Vann i beina, noen erfaringer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg oppdaget plutselig en dag at ringene ikke passet og at jeg hadde fått dobbelt så store bein (tærne ser ut som tømmerstokker og er omtrent ubevegelig til tider). Ikke noe artig, selv om folk flirer når jeg forteller det!

Jeg blir verre når jeg er oppe å går i lange perioder og ikke har mulighet til å slappe av med beina i været. Dessuten er det greit å kunne ha skoene av så mye som mulig hvis du er på jobb/skole.

Beina mine er hovne nå etter at varmen kom. Jeg drikker masse vann. Og har på meg sandaler. Unngå stramme sko, det gjør vondt. Og sitt gjerne med beina opp, ja. Det trenger nok nødvendigvis ikke vare resten av svangerskapet. Kan nok roe seg litt når sola ikke steker så fælt og det er som jeg sa viktig med masse vann....

Lykke til!

Jeg hadde enormt med vann i kroppen i forrige svangerskap. Denne gangen fikk jeg en del vann i både fingrer og i beina allerede i uke 25 - men det har forsvunnet igjen. Jeg er veldig nøye med å ikke spise salte ting - ikke bruke salt i matlaginga heller. Og så drikker jeg minst to liter rent vann hver dag. Det har hjulpet meg! Prøv det.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...