Anonym bruker Skrevet 11. mai 2006 #1 Del Skrevet 11. mai 2006 Er det ikke det ene så er det det andre... Og vi samsover, så jeg kan ikke la henne krabbe rundt til hun legger seg til å sove. Hun kan jo falle ned fra sengen. Når hun først har snudd seg over reiser hun seg opp på alle fire med en gang, og klarer ikke å legge seg ned igjen. Hun er 6,5 mnd. Leggingen er grusom nå! Jeg må holde ned føttene hennes så hun ikke klarer å snu seg, og hun skriker som om jeg er verdens slemmeste. Eller så må jeg amme henne i søvn, og da våkner hun hver time. Vi har prøvd å legge henne i pose, men det hjelper ikke. NOEN SOM KAN HJELPE MEG???? Blir veldig takknemlig for svar... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5020351-sukk-hun-skal-absolutt-snu-seg-rundt-p%C3%A5-magen-n%C3%A5r-hun-skal-sove-og-krabber-rundt-og-hylgriner-i-s%C3%B8vne/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
winneboo Skrevet 11. mai 2006 #2 Del Skrevet 11. mai 2006 Jeg samsov med jenta mi til hun var 6mnd(mange grunner til det) Det eneste som funka her å som ennå funker er å legge henne i egen seng på eget rom. I min seng sto hun på alle fire å gynget å greide ikke å roe seg.. Så fort hun kom i egen seng gikk det bedre.. det var seff litt grining men det er bare å trøste å så gå ut(det funka her hvertfall) Dessuten så sover jenta mi bare på magen nå. Nytter ikke å få henne til å ligge på ryggen...men nå er hun så stor at faren for å legge hodet ned i madrassen å ikke få det opp igjen veldig liten.. ho ligger med hodet på siden.... Så mitt råd er: prøv å legg henne i egen seng, på eget rom så blir hun ikke forstyrra. Jeg syns det var en veldig stor overgang...rett fra samsoving til egen seng på eget rom. Men nå sover hun enda bedre å enda lenger. For da ligger hun ikke å sniffer i melka mi hele natta. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5020351-sukk-hun-skal-absolutt-snu-seg-rundt-p%C3%A5-magen-n%C3%A5r-hun-skal-sove-og-krabber-rundt-og-hylgriner-i-s%C3%B8vne/#findComment-5020573 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå