LisaColli Skrevet 11. mai 2006 #1 Del Skrevet 11. mai 2006 testen ble positiv!!!!! sterk strek!! jippi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 12. mai 2006 #2 Del Skrevet 12. mai 2006 Gratulerer så masse med spiren !! Lykke til og ta godt vare på fosteret ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. mai 2006 #3 Del Skrevet 12. mai 2006 Gratulerer lille_lupp! Jeg hoppa også over her på 1.tri for to dager siden. Går og er litt smånervøs for at det skal gå galt siden jeg testet så tidlig,(ca 3-4 dager før ikm) men så lenge jeg ikke får noen blødning, så er jeg jo gravid:) Når har du termin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LisaColli Skrevet 12. mai 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 12. mai 2006 hei du jeg har regnet ut termin til ca 18 januar. hva med deg? hadde SA i april, og har ikke hatt mens imellom! så det er jo ikke helt sikkert.. har du bestilt time til legen? skal på tirsdag jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tess30 Skrevet 12. mai 2006 #5 Del Skrevet 12. mai 2006 åhh gratulere så mye! klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tone1980 Skrevet 12. mai 2006 #6 Del Skrevet 12. mai 2006 Gratulere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. mai 2006 #7 Del Skrevet 12. mai 2006 Nei så moro lille_lupp:) Nå ble jeg virkelig glad på deres vegne:) Gratulerer så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ChaChi Skrevet 13. mai 2006 #8 Del Skrevet 13. mai 2006 oj:) så koselig:) nå ble jeg skikkelig gla på dine vegne:) gratulerer med januarbejbis:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LisaColli Skrevet 13. mai 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 13. mai 2006 tuuuuuuuusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå