Gå til innhold

August: ehhh..uke 27 og opp 12 kg =(


gravid igjen :)

Anbefalte innlegg

liker ikke utviklingen... hmm... jaja ikke så mye og gjøre. spiser sunt og går lang tur 3-4 ganger i uka....

men litt fortvilet må jeg innrømme at jeg er..

andre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her det, har faktisk gått opp like mye på like langt tid jeg også. Var hos legen i går, og hun sa at jeg må være litt mer forsiktig meg hva jeg spiser og sånn, så jeg ikke får for mange kilo å slite med etter fødselen. Men jeg prøver egentlig å ta det helt med ro, spise sundt og holde meg i aktivitet, så håper jeg det ikke blir så altfor mye mer! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm 16kg og 26 uker på vei. I utgangspunktet 58 kg og nå 74kg. Dette er barn nr 3, de andre gangene begynte jeg på 54kg og var 83kg når jeg fødte.Tok 1 år begge gangene og bli slank....spiser ikke mye nå heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde faktisk gått opp så mye allerede i uke 23, men gikk ned igjen noen kilo rett etterpå - strange... Så nå i uke 29+2 dager er det 11 kilos vektøkning. Må ha vært et tilfelle av fryktelig mye sjokoladekake og enorme mengder vann i kroppen..he he. Det er jo normalt å legge på seg endel når man er gravid, da. Håper liksom det ikke skal bli mer enn 15 kilo tilsammen. Det er nok med 80 kilo når jeg bare er 170 cm høy!!

Men greit å ha bittelitt å tære på under ammeperioden. Har hørt om folk som har blitt nærmest undervektige mens de har ammet fordi de ikke hadde så mye å "gå på"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei

 

Godt å høre at andre også har gått opp ca like mye som jeg har. Jeg er 28 uker på vei og har gått opp 10 kg. Må si jeg merker det, er utrolig spent på hvordan dette ender. Var inne på en annen side ang. vekt og der var det mange som hadde gått ned og var utrolig stolte av det. Syntes det var herlig å høre noen som ligger likt med meg:-) Fikk også beskjed av jordmoren om å være forsiktig for de ekstra kiloene kan være vanskelig å få av igjen. Merker at jeg spiser like mye som før, og sliter litt med å være like aktiv. Har utrolig vondt i beina. Tror også det er en del vann for jeg har både hovne fingre og bein. Hva med dere?

 

Noen sier at det er de siste ukene en legger på seg mest, har dere hørt noe om det????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bekymrer meg ikke så lenge babyen og kroppen min er frisk! Vektøkningen kommer, og så lenge man ikke øker fordi man sitter å propper i seg godteri og potetgull, så burde det være greit så lenge man er frisk. Kjenner ei som fikk barn i mars som gikk opp 20 kg totalt. Nå er hun så og si nede i den vekten hun var før sv.skp. Tenker det hjelper med amming, trilleturer og lite tid til store måltider jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...