Eat sardines and die Skrevet 11. mai 2006 #1 Del Skrevet 11. mai 2006 Jeg holder på med forsøk 2 og har sprayet siden 7 April ( lengre enn forrige gang) Startet med sprøytene for 3 dager siden. Forrige gang merket jeg lite til hormonene. Derfor forventet jeg ikke de reaksjonene jeg har fått denne gangen. Å våkne på morgenen med hodepine er kanskje det jeg setter høyt på lista over ting som ødelegger dagen før den har startet. Men det er greit nok. Verre er det at jeg har lyst til å legge meg ned å sove hele dagen. Øynene har ikke lyst til å holde seg oppe. Og hukommelsen da! Jeg surrer med det meste. Hvis jeg ikke hadde lagt alle tidspunkter for spray og sprøyter til ringing på mobilen tror jeg dette hadde gått rett vest. Men.............det er jo litt gøy også. Det blir unektelig noen morsomme episoder av surringen. Hvis dette går som det skal er alt verdt det. Jeg tror det er viktig at vi anerkjenner at det skjer store ting med kroppen i denne perioden og unner oss selv hvile og omsorg. Vi skal jo være opplagte til et svangerskap (kryss fingrene)!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5019551-tr%C3%B8tt-og-vimsete/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå