Gjest Skrevet 11. mai 2006 #1 Skrevet 11. mai 2006 Helt jævlig å tenke på at nå har jeg el... og egget kommer seg ikke ned.... Har elslim og tok en eltest for moro skyld i dag... fullt utslag.. elsmerter og hele pakka... og hva er vitsen med å ha el når egglederne er tette?? Bare elsmerter sånn for å erte?? NÆHEI!! JEG VIL IKKKE HA TETTE EGGLEDERE I DAG!!!!
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 12. mai 2006 #2 Skrevet 12. mai 2006 Kan forstå frustrasjonen din veldig godt..!! Du får bite tenna sammen og tenke på høsten.. Og det skader jo ikke med litt sex, mirakler skjer det.. ) Mange klemmer fra
Gjest Skrevet 12. mai 2006 #3 Skrevet 12. mai 2006 Sex det har vi.. men om mirakler skjer.. ja , det er lov til å håpe!! Snakka nettop med fertilitetsklinikken og ventetiden er 6 mnd.. ja ja.. har god tid da....
kirsty*2barnsmamma Skrevet 12. mai 2006 #4 Skrevet 12. mai 2006 Ja hopp til sengs...man vet jo aldri...
Baby-07? Skrevet 12. mai 2006 #5 Skrevet 12. mai 2006 Det er ikke alt som føles like rettferdig nei! Men du skal vite at under fremdeles skjer. Jeg har også tette eggledere,men etter 4 år ble jeg gravid. Desverre endte det med en SA i uke 7, men det viser at ingenting er umulig. Holder nå på å spraye til IVF. Så stå på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå