Gå til innhold

Februar: Sunny;)


lilja70

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Ser du har lagt inn innlegg her, så selv om du hører til en annen liste, skriver jeg til deg her;-D ynd du fremdeles strever med svangerskap, noen av oss får det hardere enn andre!

 

Godt å lese at jenta di har det bra, selv om det er vanskelig å la være rolig og avbalansert når ikke alt er helt super-dupert. Jeg leser at du vil ha henne ut så du kan passe på henne hele tiden. Husk at du passer på henne når hun er inni magen også, hun har det fint, det er jeg sikker på, og du får jo god oppfølging, det er ekstra viktig når man er nervøs.

 

Vil ikke blande meg i dine eventuelle valg, for jeg var utrolig sliten og lei på slutten selv, men jeg må fortelle deg at det var veldig fint å få en fullgått jente, ene gutten min var jo prematur. Selv om han ikke måtte i kuvøse eller noe, han var bare tre uker for tidlig (men ekstra liten pga. svangerskapsforgiftning), har det vært en helt annen opplevelse å få denne lille store jenta. Hun sover så godt, er ikke alltid sulten sånn som broren var, utvikler seg raskere; smilte tidligere og møtte blikket vårt. Broren er en liten smarting, og har absolutt tatt igjen utviklingen på alle måter, men det var en annen opplevelse å ha ham liten, det er ikke til å komme fra.

 

He he, det er så rart, jeg husker egentlig knapt siste tiden av svangerskapet, det er vanskelig å huske at det har vært en tid når vi ikke hadde snuppa her. -Men jeg vet at jeg ikke ville brydd meg katten om hva andre mente når jeg bare ville ha henne UT. Så jeg regner med at du også tar dine egne, informerte valg, innenfor det legene bestemmer. -Derfor skriver jeg dette egentlig bare som et ekstra apropos, noe du bør ta med i betraktningen, du vil jo selvfølgelig det beste for snuppa di, har du venta så lenge, og hatt det så tøft, klarer du noen dager til, det er jeg helt sikker på. Uansett er det verdt det når alt er over!!!

 

Kjempeklem!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei lilja70!

 

Takk for gode ord og råd.

Svangerskapet har gått helt fint frem til helt nylig når det tilfeldigvis ble avdekket at jeg har litt lite fostervann.

Jeg har nå gått gravid nesten sammenhengende siden desember 04, men det rare er at jeg er faktisk ikke lei. Jeg er kjempe stolt av magen og koser meg med å gå gravid, men jeg engster meg jo litt så nå vil jeg snart ha prinsessa ut sånn at jeg kan passe på henne og sørge for at hun har det bra.

Valget i forhold til hva som skjer er nok ikke opp til meg, men legene ut ifra hvordan prinsessa har det.

Det er nå under 2,5 uker igjen til termin og prinsessa vår er estimert til å ligge ca 11% over snittet i vekt. Ho er stor og sterk nå!!!! *Deilig*

Så vi tar en dag av gangen og har smurt oss med masser av tålmodighet! ;)

 

Det er godt å høre at prinsessa deres har det fint - jeg gleder meg veldig til jeg har min egen lille prinsesse her ja!!

 

Kjempeklem tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...