Gå til innhold

Desember: grøt og bæsj

Anbefalte innlegg

Delikat overskrift:) Men jeg lurer altså på:

Vi har såvidt startet med grøt/velling om kvelden til vesla fordi hun ikke lenger var tilfreds med kun mm mer. Hun hadde regelmessig avføring før vi begynte med velling, men nå er går det flere dager mellom hver gang og hun sliter med å få det ut. trykker og trykker til hun blir helt rød i toppen og noen ganger ender det hele bare med en liten fjert.....får jo helt vondt i hjertet av å se henne slite sånn.

Vi har prøvd både malt og sviskesaft, men vet ikke hvor mye jeg kan gi av dette...

Forslag? hvordan kan jeg få orden på magen hennes igjen?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5018995-desember-gr%C3%B8t-og-b%C3%A6sj/
Del på andre sider

Fortsetter under...

tror du kan gi endel sviskesaft..har lest om folk som tømmer et glass på 2 dager....eller så må du bare høre med helsesøster...

Eg hadde nok gitt sønnen min jevnli med sviskesaft utover en dag og heller latt han ha litt diare...

hører ikke til her jeg da, men så tråden om dette på skravlesiden, så får prøve å hjelpe! Lønner seg heller å spørre om sånt der, eller småtroll tror jeg ;O)

Snuppa her ble også sånn da vi begynte med grøt, men jeg laget sviskepure til henne for magen.

500 g svisker kokes i ca 1 l vann i 15 min. Mos sammen med stavmikser!

Fylte opp i tomme barnematglass og la i fryseren. Lot henne spise det hun ville av et lite glass hver kveld etter grøten. Da blir de så bra i magen!! Ser effekt allerede dagen etter tenker jeg.

Malt og sviskesaft funket ikke, men pureen er helt super! Og god er den også ;O) Og ikke minst kjempesunn!

Håper dette hjelper dere litt!! Lykke til! :o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...